Oliver var ikke vond og be. Så han og jeg tok turen,mens resten slappet av hjemme.fikk han kjøpt julegave til bestekompisen også
Så greit da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oliver var ikke vond og be. Så han og jeg tok turen,mens resten slappet av hjemme.fikk han kjøpt julegave til bestekompisen også
HVordan skal dere feire jul?
Spent på effekten i 2017 når det er slutt på topp 100 (i alle fall for en stund)
Takk. Ja, synes det ble så fint xDen var kjempe fin! Så fint stoff!
Ja. Denne blir nok mye bruktDen satt jo som ett skudd
Er det slutt?Spent på effekten i 2017 når det er slutt på topp 100 (i alle fall for en stund)
Jepp. Og mer gøy også ble endel banning denne gangenSå gøy at du fant ut en del triks da, da blir det jo lettere neste gang
Syr babynest for Lykkenest. Men ny på klærfrontenDen ble jo kjempe fin har du sydd mye før?
Jøss så rart daHar ennå ikke hørt noe fra dem:-O. Han har gitt beskjed at han er interessert og at vi er flyttbare, de skulle bare gå gjennom søknadene bare beskjeden. Og svar ila uken. Dette er vel nå ca 1.5 uke siden
Går bra herHeisann hvordan går det med dere her inne?
Det er han jaSå deilig for han da, er han fornøyd med den nye gipsen?
Det bør du klare uten problemca 50 innlegg for å klare å komme meg på topp 30, det bør jeg klare...
Yes veldig . Disse var det frøkna fikkVis vedlegget 209775Litt dyre syns jeg,men vitket veldig gode
Ja. Denne blir nok mye brukt
Så koseligJeg skal være hjemme, ei venninne kommer den 23 og blir til 24 eller 25, og så blir det småen og min far. Rolig julaften i pysj, med snop og filmer før middag og gaver. Småen legger seg tidlig så da blir det nok mer snop og skravling når han er i seng
Jepp. Og mer gøy også ble endel banning denne gangen
Så bra du er fremdeles like aktiv her inne?Går bra her
499,- gav jeg . Hadde til 299 og 349 også men de var stive syns jegDe var jo veldig søte da hva kostet de?
Nei ikke akkuratSå bra du er fremdeles like aktiv her inne?