Skravletråd i oktober:)

Puh, nå har jeg gjort om rommet til minste jenta, slik at begge jentene kan sove der. Køyesenga er skrudd opp,nytt sengetøy på og snart nattabok på sengekanten :)
 
Ferdig med den faste løpeturen ❤️ kom hjem til ferdig middag, nå har jeg inntatt sofaen med teppe og te lys, mens jeg venter på baksten i ovnen
 
Puh, nå har jeg gjort om rommet til minste jenta, slik at begge jentene kan sove der. Køyesenga er skrudd opp,nytt sengetøy på og snart nattabok på sengekanten :)
Godt jobba :) herlig å få sånt unnagjort.
 
Ferdig med den faste løpeturen ❤️ kom hjem til ferdig middag, nå har jeg inntatt sofaen med teppe og te lys, mens jeg venter på baksten i ovnen
Du er god! Her ble det en times tur som va herlig. Nå er det 71 grader nord og sofa avslapping.
 
Har trent! Det dummeste jeg har gjort idag. :p Følte nesten for å spy etter å ha syklet på spinningsykkel i 20 minutt. Ville gi meg etter 8...

Mannen har eldste broren sin på besøk og spiller FIFA. Det er jo litt koselig, da. :)

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da var jeg ferdig med hjemmelaget gave til niesa :)

Blir morro å se om hun liker den! Elsker hunder ;-)
 

Vedlegg

  • 1412709823691.jpg
    1412709823691.jpg
    55,1 KB · Visninger: 11
God kveld ❤️ Sitter under pleddet med film og smoothie og mannen ❤️ Hele leiligheten er full av t lys! Fin høstkveld !
 
Da var jeg ferdig med hjemmelaget gave til niesa :)

Blir morro å se om hun liker den! Elsker hunder ;-)
Den var super søt :) Jeg prøvte å lage noe lignende til min niese men den ble så mislykket at jeg heiv den i bosset til slutt...
 
Den var super søt :) Jeg prøvte å lage noe lignende til min niese men den ble så mislykket at jeg heiv den i bosset til slutt...
Takk. Kjøpte en bok som heter "hekle en hund" med mange rare dyr i.. synes den var ganske enkel å hekle, men brukte litt tid på monteringa for å få det riktig...
 
God morgen alle sammen :) i dag må jeg tømme og vaske kjøleskapet!!! Passer bra når man er gravid... Men greit å få rensket opp litt der;) har dere planer i dag?
 
Back
Topp