Skravletråd i oktober:)

Det kommer seg! Har lagt all småpirk til side, det kan gjøres når vi har flytta inn.
Mannen jobber hardt, og jeg skrur møbler. Som jeg til vanlig ikke har tålmodighet til, jeg blir skikkelig sur når jeg ikke skjønner tegningene :p Og jeg har ikke noe mer tålmodighet som gravid. Også har jeg en veeeeeldig hjelpsom toåring, hehe :)

Vi tror fortsatt vi klarer å få flytta inn til helgen, men blir mye kveldsjobbing på mannen til uka.
Så spennende og gøy å flytte i nytt hus :) de små er ofte veldig "hjelpsomme";)
 
ååå den er super :) litt trøtt og sliten innimellom, men ellers ingenting å klage på, skal ut på en joggetur nå straks :D din da ?

Joggetur.. ååå... det savner jeg!! Heldiggris! Jeg får vondt i bekkenet bare av å gå nedoverbakker, så jogging må jeg nok vente til etter fødselen med..!
 
Joggetur.. ååå... det savner jeg!! Heldiggris! Jeg får vondt i bekkenet bare av å gå nedoverbakker, så jogging må jeg nok vente til etter fødselen med..!

Nei så kjedliig !! Mærker jo at formen går nedover ! men jeg løp 1 mil før jeg fant ut jeg var gravid, så har da tenkt å forsette litt til :)
 
Nei så kjedliig !! Mærker jo at formen går nedover ! men jeg løp 1 mil før jeg fant ut jeg var gravid, så har da tenkt å forsette litt til :)

Jeg løp turer på 7-8 km i kuppert terreng.. lite flate løyper her i romsdalen ;-) men da jeg var 5-6 uker på vei begynte det å bli ubehagelig å løpe, så har ikke gjort det siden.. og så er det jo den grusomme kvalmen da :-( men håper på litt spinning utover høsten/vinteren! Trente mye styrke før også, men måtte gå ned mye på vektene de få gangene formen har vært god nok til å prøve seg...
 
Jeg løp turer på 7-8 km i kuppert terreng.. lite flate løyper her i romsdalen ;-) men da jeg var 5-6 uker på vei begynte det å bli ubehagelig å løpe, så har ikke gjort det siden.. og så er det jo den grusomme kvalmen da :-( men håper på litt spinning utover høsten/vinteren! Trente mye styrke før også, men måtte gå ned mye på vektene de få gangene formen har vært god nok til å prøve seg...

Utrolig kjipt ! Jeg er 12 uker, aldri hatt noen problemer med kvalme eller noe, så jeg trener nesten som før :)
 
Utrolig kjipt ! Jeg er 12 uker, aldri hatt noen problemer med kvalme eller noe, så jeg trener nesten som før :)

Noen er heldigere enn andre! Nyt det! Jeg er 13 uker og har vært fullt sykemeldt i 6-7 uker pga kvalme :-/ Går beldig opp og ned for tiden.. har 3 uker igjen med sykemelding, og håper å begynne 50% etter det.. så får vi se :)
 
Imorgen reiser jeg "hjem" til mamma og pappa en ukes tid.. blir deilig å "skifte sofa" og miljø.. håper jeg får noen gode dager og får handlet litt mammabukser og ammebher.. litt større utvalg på østlandet...
 
Noen er heldigere enn andre! Nyt det! Jeg er 13 uker og har vært fullt sykemeldt i 6-7 uker pga kvalme :-/ Går beldig opp og ned for tiden.. har 3 uker igjen med sykemelding, og håper å begynne 50% etter det.. så får vi se :)

ja håper det går over for deg, jeg jobber 100% uten problemer
 
Etter en frustrerende morgen med en sur pappa som må stå opp kl 6 med jentungen (og jeg tenker, jippi, da må vel jeg stå opp jeg også. Ble lovet på fredag at han skulle ta ho i helga) Neida, jeg sovnet igjen og ble vekket til frokost på sengen! :) Rundstykker og en kiwi :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da var jeg tilbake fra min løpetur :p ble ikke veldig fornøyd, men er fornøyd til å være 12 uker xD
 
Hvor lang tid tar det før man blir lagt til i skjult gruppe ? :) Litt utolmodig kjenner jeg :p
 
Det er ikke lov å reklamere for det på denne siden.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited by a moderator:
Så kjedelig at det ikke fungerte på jobb, men supert at du prøver :) hvilken film så dere på i går?
Vi så Gone Girl. Det var en bra film. Litt spesielt, men godt laget og skikkelig gode skuespillere. Jeg er glad i å gå på kino så må prøve å få gjort det litt ekstra nå før nurket kommer, tenker det blir lite aktuelt med rolig kinoturer med det første da ;) Håper å få gå i løpet av neste uke å få sett The Hundred Foot Journey for den ser koselig ut.
Har dere hatt en fin helg?
 
Back
Topp