* Skravletråd for langtidsprøverne *

Huff, det hørtes tungt ut. Vi har prøvd i over to år og holder på med ivf. Kan dere ikke få ivf ned donor heller?
Det er ikke noe i veien med min manns svømmere, men vi vil ikke få anbefaling og henvisning til ivf når mannen min er psykisk syk. Jeg var hos gynekologen min i november for henvisning, men han sa jeg ikke kan få det. Han m skrive en erklæring om at vi egner oss som foreldre, og det kan han ikke gjøre uten at han vet at mannen min er 100% frisk.

Han er ikke 100% frisk, men jeg vet at han like vel vil være en god far. Skulle han ikke være frisk nok til å ta vare på et barn, ville jeg tatt ansvar. Han går til behandling, men det er visst ikke nok. Så da må vi bare vente, og jeg fyller straks 35, så det kommer ikke til å bli lettere.
 
Her går det greit :)
EL om 3 dager ca, ser frem til det :p
Og siden mannen kommer hjem om tre dager så brukes det nå litt tid på å epilere leggene..hoho ;)

Der da? Hvordan går det? :)
 
Her venter vi enda på EL...skulle i teorien kommet i går, men ikke noe tegn til positiv test.
Skal inn til gyn i morgen for å sette Otrivelle for første gang. Er veldig spent og litt nervøs.
Noen som har prøvd det før og kan dele sine erfaringer?
Håper det er en fin søndag for alle prøvere!
 
I dag er formen så som så. Vi gikk ut på en skikkelig smell i går :p Blir så forbanna når kroppen ikke vil bli gravid, så jeg straffer den :p
Tenker en får drikke mens man kan... Kanskje vil utredning og videre prøving kreve at vi et mer påpasselige med alkohol. Noen som har erfaring med dette?
 
Her venter vi enda på EL...skulle i teorien kommet i går, men ikke noe tegn til positiv test.
Skal inn til gyn i morgen for å sette Otrivelle for første gang. Er veldig spent og litt nervøs.
Noen som har prøvd det før og kan dele sine erfaringer?
Håper det er en fin søndag for alle prøvere!
Har ikke erfaring dessverre, men håper dere får kicka EL igang med den :)
Men jeg har sett her inne at folk får positive g-tester i 10-12 dager etter den uten å nødvendigvis være gravide, bare en heads-up :)
 
Her går det greit :)
EL om 3 dager ca, ser frem til det :p
Og siden mannen kommer hjem om tre dager så brukes det nå litt tid på å epilere leggene..hoho ;)

Der da? Hvordan går det? :)

Woh! Godt at EL snart er forbi da - og med mann som kommer hjem akkurat tidsnok!
Jeg synes selv tiden frem til EL er grufullt kjedelig.. (Og dpo er bare grufull) :p

6 dpo i dag. Venter bare på at tiden skal gå.

Her venter vi enda på EL...skulle i teorien kommet i går, men ikke noe tegn til positiv test.
Skal inn til gyn i morgen for å sette Otrivelle for første gang. Er veldig spent og litt nervøs.
Noen som har prøvd det før og kan dele sine erfaringer?
Håper det er en fin søndag for alle prøvere!

Ingen erfaringer her, men lykke til! :)

I dag er formen så som så. Vi gikk ut på en skikkelig smell i går :p Blir så forbanna når kroppen ikke vil bli gravid, så jeg straffer den :p
Tenker en får drikke mens man kan... Kanskje vil utredning og videre prøving kreve at vi et mer påpasselige med alkohol. Noen som har erfaring med dette?

Haha :p
Drikker ingenting selv. Ikke pga prøvingen - jeg bare liker ikke alkoholsmaken :p
 
I dag er formen så som så. Vi gikk ut på en skikkelig smell i går :p Blir så forbanna når kroppen ikke vil bli gravid, så jeg straffer den :p
Tenker en får drikke mens man kan... Kanskje vil utredning og videre prøving kreve at vi et mer påpasselige med alkohol. Noen som har erfaring med dette?
Det er til pass for kroppen!! :p
Vi skal ut neste helg, det gleder jeg meg til :) Er i dpo-land da, men det får bare våge seg... er bare snakk om 2 dpo, så jeg "gir blanke". Antar det ikke blir noe spire før hjelpen kommer etter utredning, så inntil da (eller tr ikke dukker opp), så lever vi som vanlig :) Hvis de sier på utredning at vi må være uten alkohol så null stress, vi drikker så sjeldent likevel :p
 
Woh! Godt at EL snart er forbi da - og med mann som kommer hjem akkurat tidsnok!
Jeg synes selv tiden frem til EL er grufullt kjedelig.. (Og dpo er bare grufull) :p

6 dpo i dag. Venter bare på at tiden skal gå.

Satser absolutt på at han kommer hjem i tide :) Mulig han kommer dagen før EL, eller dagen etter... hvis det blir dagen etter så blir jeg trist... Satser mest på dagen før ;)

Dpo-land er grusomt langdrygt... burde vært mulig å få svar på testen dagen etter EL, så hadde man i alle fall visst :p og ved negativ, da kunne tr bare ha komt ;)
 
Satser absolutt på at han kommer hjem i tide :) Mulig han kommer dagen før EL, eller dagen etter... hvis det blir dagen etter så blir jeg trist... Satser mest på dagen før ;)

Dpo-land er grusomt langdrygt... burde vært mulig å få svar på testen dagen etter EL, så hadde man i alle fall visst :p og ved negativ, da kunne tr bare ha komt ;)

Dagen etter kan i teorien funke det og ;)
Bare så det er sagt.

Ja.. den er det. Men det verste er når først tr kommer. Ikke bare KOMMER hun, men hun skal gni inn at deg ikke gikk. Kunne hatt blødning i type 1-2 dager. Ei uke er så drøyt.....
 
Dagen etter kan i teorien funke det og ;)
Bare så det er sagt.

Ja.. den er det. Men det verste er når først tr kommer. Ikke bare KOMMER hun, men hun skal gni inn at deg ikke gikk. Kunne hatt blødning i type 1-2 dager. Ei uke er så drøyt.....
Jada, han slipper ikke unna noen paringslek fordi om han kommer en dag senere.. hahaha :))
Han vet ikke at det er EL da, erfaringsmessig så kan han da få litt prestasjonsangst :p

Blæ..tr er noe herk ja.. dag etter dag med kramper og gøgg... "Moahaha, dere fikk det ikke til nå heller dere!"... makan for ei dritt kjerring :p
 
Jada, han slipper ikke unna noen paringslek fordi om han kommer en dag senere.. hahaha :))
Han vet ikke at det er EL da, erfaringsmessig så kan han da få litt prestasjonsangst :p

Blæ..tr er noe herk ja.. dag etter dag med kramper og gøgg... "Moahaha, dere fikk det ikke til nå heller dere!"... makan for ei dritt kjerring :p

Bra det ;) Forstår godt man kan få prestasjonsangst av sånt.. "Du MÅ gjennomføre" o_O

Ja - skikkelig bitch :O
Jeg får gjerne ikke mye vondt. Kanskje i en dag.. Men blir så lei... TR i sju dager.... -.-
 
Bra det ;) Forstår godt man kan få prestasjonsangst av sånt.. "Du MÅ gjennomføre" o_O

Ja - skikkelig bitch :O
Jeg får gjerne ikke mye vondt. Kanskje i en dag.. Men blir så lei... TR i sju dager.... -.-
Jeg har egentlig mest murringer fra ca 5 dpo og til TR, og så de siste 1-2 dagene før TR blir det litt kraftigere murringer... deretter følges det opp med kramper i 1-2 dager når TR melder sin ankomst... så joda, helt magisk :p Og blødninger i 6 dager ca, helt knall det også :))
 
Jeg har egentlig mest murringer fra ca 5 dpo og til TR, og så de siste 1-2 dagene før TR blir det litt kraftigere murringer... deretter følges det opp med kramper i 1-2 dager når TR melder sin ankomst... så joda, helt magisk :p Og blødninger i 6 dager ca, helt knall det også :))

Kjipe saker -.-
Hvorfor må man blø sååå lenge? ><
 
Nei du kan så si...
Men! Jeg ville ikke fått alt på en dag heller, da hadde jeg nok dødd av vemmelse :))

En knapp på magen man kunne trykke på mens man satt på do?
*pang*, der var vi ferdig'a gitt.
 
Woohooo!!! Alt så perfekt ut etter gu i dag! Skal sette Ovitrelle, så får vi håpe det skjer noe magisk! Spent!
 
Last edited:
Ser ut til at mannen kommer hjem fra jobb allerede i morgen, hurra! :-D

Bortsett fra det er dette foreløpig en helt vanlig mandag :p
Får besøk av foreldrene mine i ettermiddag da, det blir koselig ^_^
 
Back
Topp