* Skravletråd for langtidsprøverne *

Har fått dagboka mi flyttet inn under dagbøker på "Vi som har prøvd lenge (over 1 år)"...
Kjenner det var en liten "statement" ovenfor meg selv, at jeg bare må godta at dette var slik livet ble...

"Gallionsfiguren i baugen kikker alltid bare forover. Aldri bakover."
- Henning Mankell
 
Ser ut til at mannen kommer hjem fra jobb allerede i morgen, hurra! :-D

Bortsett fra det er dette foreløpig en helt vanlig mandag :p
Får besøk av foreldrene mine i ettermiddag da, det blir koselig ^_^

Hurra hurra ♡♡♡
 
Jaja damer, hvordan står det til i dag? :)
Her er det helt nydelig vær i dag, rett og slett litt for dumt å være på jobb på en så flott dag :p
 
Flott dag her også! Og på jobb må man...da er det fint å jobbe med barn, for vi har vært ute nesten hele dagen :)
 
Jaja damer, hvordan står det til i dag? :)
Her er det helt nydelig vær i dag, rett og slett litt for dumt å være på jobb på en så flott dag :p

Har vært fint vær i dag - så vi tok bilder. Men.. broren min (15) var såå dårlig at datteren (7) måtte ta over :p
(Ja. Bildene ble bedre da.) :p
 
Har fått dagboka mi flyttet inn under dagbøker på "Vi som har prøvd lenge (over 1 år)"...
Kjenner det var en liten "statement" ovenfor meg selv, at jeg bare må godta at dette var slik livet ble...

"Gallionsfiguren i baugen kikker alltid bare forover. Aldri bakover."
- Henning Mankell
Det tenkte jeg også å få gjort, flytta dagboka. Hvordan gjør jeg dette?
 
Er nå på vent. Cd 19... 1 dpo.
Må vente enda 9 dager før testing, pga Ovitrelle kan den bli falsk positiv.
Så...hvordan klarer man å ikke tenke for mye på det, ikke telle dagene og klare å slappe av?
 
Er nå på vent. Cd 19... 1 dpo.
Må vente enda 9 dager før testing, pga Ovitrelle kan den bli falsk positiv.
Så...hvordan klarer man å ikke tenke for mye på det, ikke telle dagene og klare å slappe av?

Om du kjeder deg, så kan du teste for å se om hcget går nedover først - før det evt går opp :p

Jeg pleier å spille eller se på serier. Noe å glede meg til om kveldene :)
 
Serier er gøy ja! :-D Digger sofa og serie!! ♡

....Eller så kan man vaske hus ;) Da spiller jeg høy musikk og rydder, støvsuger og vasker mens jeg smådanser og synger for meg selv :p Lett-tjent trim og herlig når man er ferdig :-D
 
Overhørte sambo på telefon i går.. "selvsagt vil man vel ha en av hver!" (Unger). Jeg bare.. "selvsagt?! Du er teit...."
 
Ja selvsagt..! det er jo så lett å lage unger, så fort gjort, så hvorfor ikke..? :p

Hahahaha :))
As if :p

Ja, ikke sant! Også så lett å velge kjønn. Bare å legge inn ønskeliste -.-
Jeg hadde blitt like glad for ei datter til jeg :p
Altså. Selvsagt skal han få lov til å ha lyst på en av hver, men at det er så "SELVSAGT" at "MAN" vil ha det, er det ikke :p

Men mannen her er litt teit på å formulere seg da. Han får det til å høres ut som at når HAN mener noe/tror noe/har lyst på noe, så har/gjør ALLE det. :p Ikke første gang han har sagt det sånn :p
 
Hvordan går det med dere jenter? ♡

Her har jenta på snart 7 kommet inn på turn, så vi gleder oss litt til å teste det ut i morgen :)
 
Back
Topp