Skravletråd BLÅTT LAG

Hei:)
Jeg er fornøyd med egen innsatsen i dag:) Jeg har gått opp på et fjell og jogget ned igjen!! På kurset trasket vi rundt i skog og mark. Vi fikk godis, men jeg takket nei!! Hva skjer??
Veide meg i dag og det virker veldig lovende:)
 
Hei:)
Jeg er fornøyd med egen innsatsen i dag:) Jeg har gått opp på et fjell og jogget ned igjen!! På kurset trasket vi rundt i skog og mark. Vi fikk godis, men jeg takket nei!! Hva skjer??
Veide meg i dag og det virker veldig lovende:)
Så flink du er!

Jeg håper på å få til en tur ut i kveld :) Gåtur med kusina til mannen :)
 
Hei blågjengen. :) Hvordan går det med dere? Er dere klare for veiing imorgen? :)
 
Vært mye dårlig denne uka, så har blitt null trening. Men vekta viste ned 1 kg. Ser ut til at vi har mange bra nedganger på laget vårt. Bra jobba!
 
Jeg aner ikke hva som skjedde her... Lurer på om kanskje mensen er på vei...

Håper jeg får bli, men hvis ikke får jeg legge inn en innsats som wildcard!

Begynt å telle kalorier nå, for det er tydeligvis det eneste som funker som ikke innebærer å legge om kostholdet veldig [emoji14]
 
Jeg aner ikke hva som skjedde her... Lurer på om kanskje mensen er på vei...

Håper jeg får bli, men hvis ikke får jeg legge inn en innsats som wildcard!

Begynt å telle kalorier nå, for det er tydeligvis det eneste som funker som ikke innebærer å legge om kostholdet veldig [emoji14]

Tror nok laget redder deg i dag! Nedgang på 1kg og oppover på de øvrige, og MrsH slår jo til med hele 2,1kg. Kan ikke skjønne at begge de andre lagene skal klare å slå oss i dag.
 
Tror nok laget redder deg i dag! Nedgang på 1kg og oppover på de øvrige, og MrsH slår jo til med hele 2,1kg. Kan ikke skjønne at begge de andre lagene skal klare å slå oss i dag.
Helt rått!! Rett og slett :D Ja, jeg kan jo ikke annet enn å takke [emoji14]
 
Helt rått!! Rett og slett :D Ja, jeg kan jo ikke annet enn å takke [emoji14]

Håper bare ikke vi får igjen for det neste uke. Skal bli hardt å fortsette med slike tall.
 
Håper bare ikke vi får igjen for det neste uke. Skal bli hardt å fortsette med slike tall.
Det er helt sant [emoji14] Jeg har mål på 500 g i uka, men får se hva kaloriinntaket blir på fremover :)
 
Vi er gode! Håper du er trygg kakemonsteret. Det ser jo veldig lovende ut :-D
 
Hele laget har allerede registrert vekt. Det er ikke galt :-D
Men lilleulven: din prosent er 2,0833?
Er du enig i det? Så kan jeg sende sluttresultatet inn til krigleder? :) Sinnsykt bra jobba forresten :)

Litt usikker på hvordan jeg gjør det, men det blir den totale nedgangen denne uka for oss alle x 100 delt på startvekta vår? :)
 
Hele laget har allerede registrert vekt. Det er ikke galt :-D
Men lilleulven: din prosent er 2,0833?
Er du enig i det? Så kan jeg sende sluttresultatet inn til krigleder? :) Sinnsykt bra jobba forresten :)

Litt usikker på hvordan jeg gjør det, men det blir den totale nedgangen denne uka for oss alle x 100 delt på startvekta vår? :)


Stemmer! Ifølge min raske utregning får jeg en total nedgang på 1,2771 %. Stemmer det med din utregning?
 
Back
Topp