Skravletråd BLÅTT LAG

Stemmer! Ifølge min raske utregning får jeg en total nedgang på 1,2771 %. Stemmer det med din utregning?

Jeg får 1,2609 % nedgang på oss.
6,9 * 100 / 547,2
Stemmer det? Haha huff dette er ganske nytt for meg men prøver :) <3
 
Jeg får 1,2609 % nedgang på oss.
6,9 * 100 / 547,2
Stemmer det? Haha huff dette er ganske nytt for meg men prøver :) <3

Du har rett! Jeg delte på feil tall :)
 
Godt jobbet jenter:) :)
Vi har nettopp vært på Harryhandel og jeg har nesten ikke kjøpt godis:) Har ikke kjøpt colabokser heller, men kan være jeg ryker til i morgen:(
Ellers har jeg gått 12 km i dag:) Meget fornøyd:)
 
Telt kalorier i hele dag og vært på gåtur i det nydelige været :) Mistenker at jeg ryker på noen smeller i morgen, så får bare prøve og begrense så mye som mulig...
 
Da er alt sendt til krigleder Sara og vi kan vente spent på resultatet :)
 
Da er det bare å gratulere med seieren! :) Hva mener dere ang gult lag? Skal begge ryke ut? Eller beholde begge? :)

De har jo allerede mistet en på laget som ikke oppdaterte. Men skal de totalt miste 3? Hvis begge får bli blir dette en unntakstilstand denne uka siden ikke de har noe prosentnedgang å se tilbake på. (Siden vi er i uke 1)
 
Da er det bare å gratulere med seieren! :) Hva mener dere ang gult lag? Skal begge ryke ut? Eller beholde begge? :)

De har jo allerede mistet en på laget som ikke oppdaterte. Men skal de totalt miste 3? Hvis begge får bli blir dette en unntakstilstand denne uka siden ikke de har noe prosentnedgang å se tilbake på. (Siden vi er i uke 1)

Kjedelig å miste så mange allerede første uken.
 
Da er det bare å gratulere med seieren! :) Hva mener dere ang gult lag? Skal begge ryke ut? Eller beholde begge? :)

De har jo allerede mistet en på laget som ikke oppdaterte. Men skal de totalt miste 3? Hvis begge får bli blir dette en unntakstilstand denne uka siden ikke de har noe prosentnedgang å se tilbake på. (Siden vi er i uke 1)
Beholde begge:)
 
Hele laget har allerede registrert vekt. Det er ikke galt :-D
Men lilleulven: din prosent er 2,0833?
Er du enig i det? Så kan jeg sende sluttresultatet inn til krigleder? :) Sinnsykt bra jobba forresten :)

Litt usikker på hvordan jeg gjør det, men det blir den totale nedgangen denne uka for oss alle x 100 delt på startvekta vår? :)
Enig med den. Blei litt borte i går. Men huska hvertfall vekta :)

Godt jobba blått:)
Og sorry for at jeg ikke fikk lagt inn noe poeng i utfordringen. Lover å ta igjen neste uke.
 
Da er det bare å gratulere med seieren! :) Hva mener dere ang gult lag? Skal begge ryke ut? Eller beholde begge? :)

De har jo allerede mistet en på laget som ikke oppdaterte. Men skal de totalt miste 3? Hvis begge får bli blir dette en unntakstilstand denne uka siden ikke de har noe prosentnedgang å se tilbake på. (Siden vi er i uke 1)
Jeg tenker vi kan gjøre et unntak denne uka, så får man følge vanlige regler fra i morgen :)
 
Okei da videreformidler jeg det til de andre laglederene :)
 
Idag gikk jeg på vekta og hadde gått ned enda mer enn igår. Skjønner ikke hva som skjer.. Tror kroppen min setter pris på å bli stappet med sunne ting på kvelden og ikke digg. :p
Men nå ikveld er det sjokolde og chips på agendaen. Det er lørdag :) Imorgen er det bursdag for han eldste så regner med det blir litt kake og slikt da. Men så skal jeg gi flatt fra mandag av. :)
Begynte forresten dagen idag med step styrke time. Kjipt at lørdag ikke er med i utfordringa :-D

Har dere en slagplan for uka som kommer? :)
 
Den følelsen når bestefar begynner å komme med slanketips.. Jada, vet jeg trenger å gå ned i vekt... ha ha

Så da vet dere det, jenter. Det er ingen problem å gå ned i vekt. Bare gjør som følgende:

* drikk et glass vann før hvert måltid
* spis sakte og slutt før dere blir mett. Hvis ikke vil dere spise mer og mer for hver dag
* Ta situps hver kveld. Begynn med 5. Etter bare noen dager så vil dere gå inn hakk i beltet
* ikke ha mat i skapene.

Hilsen mann 85 år.
 
Idag har jeg hittill klokket inn 17000 skritt, holder meg nogenlunde ok på kalorier og har gått tur i 1.5 time :) Håper godværet fortsetter så jeg får kommet meg ut :) Kjekt for kroppen at bilen streiker, så man må gå til ting [emoji14]
 
Jeg røk til på snop i dag:( Utrolig kjipt:(
Men jeg har gått 17 km med vogn i dag, mange tunge oppoverbakker:)
 
Back
Topp