Skravletråd BLÅTT LAG

Da er alt av resultater levert. :)

En litt gøy nyhet er at siden vi starter krigen for 2 uker siden har vi seks blå totalt gått ned: 12,2 kg. Det er vilt å tenke på syntes jeg! :-D Vi er gode! God helg sprekinger. :)
 
Da er alt av resultater levert. :)

En litt gøy nyhet er at siden vi starter krigen for 2 uker siden har vi seks blå totalt gått ned: 12,2 kg. Det er vilt å tenke på syntes jeg! :-D Vi er gode! God helg sprekinger. :)
Det er imponerende:)
 
Holy moly, tror jeg var lat med å spise i helga. [emoji33] snikveide i dag siden det er mandag, har gått ned 2,3 kg siden fredag [emoji33][emoji33]
 
Hvordan går det med dere, damer? :)

I helgen tror jeg jeg har tatt ok valg, men ikke telt kalorier helt slavisk... Idag røk jeg på sushimiddag, men tror jeg holdt meg ok innafor der også :) Går og går og går og går, så håper det vil vise seg på vekta på fredag :)
 
Her har vekta sluttet å samarbeide. Veier mer nå enn det jeg gjorde på fredag. Men skal fortsette å trene og ta riktige valg, så håper jeg ihvertfall det snart går nedover igjen. :)
 
Her har vekta sluttet å samarbeide. Veier mer nå enn det jeg gjorde på fredag. Men skal fortsette å trene og ta riktige valg, så håper jeg ihvertfall det snart går nedover igjen. :)
Ser ut som jeg kanskje er litt der, jeg også (ikke overraskende etter stor nedgang forrige uke)... Men vi får bare fortsette med godt arbeid, så snur det vel :)
 
Hvordan gikk veiingen idag? :)

Ned 0.9 her :D Overrasket etter en litt tøff uke :D
 
Her ble det samme vekt som forrige uke. Men helt ærlig. Jeg er faktisk fornøyd. Var sikker på det skulle gå i pluss :-/
 
Husk å levere vekta før kl 19.00 :)
 
Fikk levert i siste sekund!
 
Må bare bøye meg i støvet for nedgangen deres og innsatsen i ukesutfordringen!
Hvis jeg ikke ryker ikveld skal jeg bidra mye mer neste uke. Jeg er såå klar. :)

Vi mista dessverre oh dear og lilleulven fra laget vårt ikveld da de ikke oppdaterte. :(
 
Å herreguud, jeg glemte å legge inn vekt! hadde første dag på jobb i dag etter permen, og så var det å lage middag og etter har jeg løpt inn og ut av soverommet for å legge lillebror ned igjen, han har begynt å reise seg og klarer ikke å sette seg igjen, så har bare stått der og hylt.

Jaja, da får dere ha lykke til, dere andre da. Synd ikke mine 1,5 kg ned kunne hjelpe til.
 
Sorry jenter!! Rakk ikke innom mer vekta. Var på vei i dag morges, men så ble det plutselig sånn stress på jobb, så da datt jeg helt ut. Kom på det sånn kvart på sju, men var helt overbevist om at fristen var seks, så gikk ikke inn :( jaja. Masse lykke til videre :D
 
Sånt skjer! Bare så synd at man er helt ute og ikke engang får være med i wildcard. Det er jo så bra for motivasjonen og være med :) Menmen. Regler er regler. :(
 
Hei:)
Er dere klar for en ny uke? Jeg er så utrolig klar for å komme ned på 80 tallet!!
 
Hei:)
Er dere klar for en ny uke? Jeg er så utrolig klar for å komme ned på 80 tallet!!

Jeg er klar! Har et håp om å se 70 tallet i løpet av uka. Gikk på en liten snop smell i dag da jeg ikke tenkte meg om, men dagen er brukt til å planlegge frokoster og lunsj gjennom uka så håper det går bedre fremover.
 
Back
Topp