Skravletråd April

Da er det straks frokost her. Mannen er på badet.
 
Kupp på loppemarked i dag.
Var på jakt etter 1 ting, rosa sykkel til frøkna.
De hadde en sykkel i hennes størrelse og skulle ha kr 120,- for den.
20180421_105658.jpg
 
Noen dagers fravær fra forumet her...

Omgangssjuka tar på her i hus. Begge ungene.

Men hvor lenge kan en 2,5 åring spy altså... før man bli bekymra...

Bhg mente hun kastet opp onsdag morgen. Da henta jeg henne. De så det ikke. Men hun kom å sa ifra det lå oppkast på gulvet.

Jeg tror ikke det var henne men at hun sa ifra. Var flere den dagen som kastet opp. For formen var upåklagelig til natt til fredag. Så i 1,5 døgn har hun nå spydd nærmest kontinuerlig :( når gir det seg ????

Holdt henne hjemme såklart fra bhg. Og mandagen røyk nettopp for bhg dag
 
Noen dagers fravær fra forumet her...

Omgangssjuka tar på her i hus. Begge ungene.

Men hvor lenge kan en 2,5 åring spy altså... før man bli bekymra...

Bhg mente hun kastet opp onsdag morgen. Da henta jeg henne. De så det ikke. Men hun kom å sa ifra det lå oppkast på gulvet.

Jeg tror ikke det var henne men at hun sa ifra. Var flere den dagen som kastet opp. For formen var upåklagelig til natt til fredag. Så i 1,5 døgn har hun nå spydd nærmest kontinuerlig :( når gir det seg ????

Holdt henne hjemme såklart fra bhg. Og mandagen røyk nettopp for bhg dag

Huff, masse god bedring[emoji173]. Kan ikke svare på hvor lenge det varer[emoji53] men hvis du ikke får i hu veske i det hele tatt og evt alt kommer opp, så ville jeg tatt kontakt med lege. Skal ikke så mye til før de blir dehydrert.
 
Den er så fin[emoji16] har sett den på, og den er virkelig lekker.
Veldig. Fremheva kurvene på en veldig fin måte gitt [emoji169][emoji7] Så den blir fin å ha. Jeg er egentlig mest glad i korte kjoler. Men en lang kjole får bli den første [emoji12][emoji23][emoji169]
 
Veldig. Fremheva kurvene på en veldig fin måte gitt [emoji169][emoji7] Så den blir fin å ha. Jeg er egentlig mest glad i korte kjoler. Men en lang kjole får bli den første [emoji12][emoji23][emoji169]
Lange kjoler er veldig pent på de som kler det[emoji16]
 
Back
Topp