Skravletråd April

Sitter med en delt følelse her....

Jeg er 40% frikjøpt til et prosjekt som innebærer en del reise.
De vil gjerne ha med 80% frikjøpt siden de ser de trenger min kompetanse mer enn det de har per i dag.
De har også halvveis lovet at siden jeg har 3 barn (en på småbarnsavdelingen, en i 1. klasse og en i 5.) så skal de prøve å legge mer at heldagsmøtene i nærheten av der jeg bor.

På den ene siden skal det bli deilig å få færre oppgaver utenom prosjektet siden jeg allerede per i dag jobber mer enn jeg skal med det, og timene strekker rett og slett ikke til per dags dato.
På den andre siden stoler jeg ikke helt på at de vil legge mer møter i nærheten av meg og vet ikke om jeg har lyst til å reise mer enn jeg allerede gjør...

Det skal ikke være lett..

Vel tror jeg skyver på den bekymringen til etter eksamen neste uke

Ille lett det der[emoji4] men siden du bor såpass sentralt er det vel mulighet for å legge møter i nærheten?
Lykke til med valget![emoji2]
 
Jeg gikk inn i overvektig i dag. Da jeg begynte vektnedgangen for 2 1/2 år siden så var jeg i Fedme klasse 2, med en bmi på 34,9. Nå er den på bmi 29,9. Jeg burde være skikkelig glad, men det er et skikkelig antiklimaks. Jeg ser ikke vektnedgangen selv. Jeg har født et barn til etter at jeg begynte å gå ned, så 30 kg burde jeg være skikkelig fornøyd med! Blir rent oppgitt over meg selv!

Nedgang på 30 kg er fantastisk!![emoji1][emoji122]
Gratulerer og hurra!
 
Back
Topp