Skravletråd april

Dytt han ut, og lås døra [emoji23]

HAHA [emoji23] der ga du meg en idé. Det er på lørdag, han skal jobbe først.

Nei men han er redd han ikke er godt trent nok.
Jeg sa han var velkommen til å ta seg en joggetur"
- tar meg en is istede sa han[emoji23][emoji23]
 
Hjemme ifra trening:)

Hva gjør dere i kveld da?
Unge. Sover gubben er sjuk og ser på fotballkamp hos bestefar og jeg sitter og plunder mellom her og Facebook siden det ikke finnes en eneste ting å se på de 100 kanalene som er på den
 
Jeg bestemte meg for å lære meg (kunne noe engang da jeg var lita men glemt alt) da jeg ble gravid med eldste. Liker det :)
Lærte meg det nylig. Med god hjelp av å spørre her, youtube, garnstudio og en søster som kan strikke :D Aldri for sent. Kjenner allerede på genser to jeg føler meg tryggere [emoji169]
 
Do it ! Er jo så mye pent å sy også [emoji7]
Skal forbi senteret i helga så da kan jeg få den på reprasjon....

Må få laget vinkling cape og lin skjorte til guttungen også er ikke lenge til vi skal på Viking tokt heller.

( ikke at jeg har noen klær som passer den voksne magen min akkurat heller)
 
Så ikke bunad før alder av 25 år ca?
Gmå finne ut hvor gubben var i utviklingen da. For jeg hvet han var 187 da han sto som konfirmant ....

Hvorfor valgte du den bunaden til han? Kommer han der i fra?

Gubben er er fra hedemarken men oppvokst i vestfold....

Hvet ikke om jeg skal la gutta bare få velge hvilken de vil ha eller om jeg skal gå tradisjonelle veien og velge den hvor de er fra !
Lengde er en ting. Bredde er noe annet.

Men det anbefales ikke "bunaden han skal ha til han er voksen" før passer 20 i alle fall.

Jeg valgte den fordi han er født op Sunnmøre. Fordi jeg har Sunnmørsbunad. Det har søstrene hans også. Han har sagt at skulle han ha bunad er det den han vil ha. Og vi bor på Sunnmøre. Så det er den bunaden ungene også evt får. Jentene kanskje til konfirmasjonen, men eldstemann når han er utvokst.
 
Stemora til mannen er sydame. Så så mye arbeidspenger tror jeg ikke vi hadde måtte betale. Men min synes ikke det er kult nok:shifty:
Om hun syr bunader så. Å så bunad er ikke helt som å sy andre ting.
 
Back
Topp