Skravletråd April

Whææt. Så produktiv du er så tidlig på morgenen. Her så våkna J 4:30 :eek: hun sovna igjen. Mannen måtte jeg nærmest sparke ut av senga, slumre knappen er farlig "2 min til" osv osv :p
L vekket meg holdte meg våken over to timer nå han sovner var det liksom bare en time til med søvn og jeg var lys våken ;P

måtte sparke Gubben ut av senga det skjer en gang i lysåret;P *nyte*
 
Håper jeg slipper å lese om spøker om graviditeter. Ikke akkurat noe man spøker med. Flere som er enig?
Ser.ikke.noe problem med det jeg
Å legge ut en positiv test skader da ikke. De aller fleste skjønner jo det er tull
 
Last edited:
L vekket meg holdte meg våken over to timer nå han sovner var det liksom bare en time til med søvn og jeg var lys våken ;P

måtte sparke Gubben ut av senga det skjer en gang i lysåret;P *nyte*
Haha mitt barn våkna mange ganger i natt :( gleden var ikke så stor når hun ville opp 4:30.
Nå er hun våken igjen :p sov ikke en time en gang.

Haha jeg må sparke gubben ut av senga ganske ofte føler jeg ;)
 
Lurer på om jeg gidder å levere kb på skolen før tannlegetimen.. Får vært der 50 min før han må hentes igjen
 
Haha mitt barn våkna mange ganger i natt :( gleden var ikke så stor når hun ville opp 4:30.
Nå er hun våken igjen :p sov ikke en time en gang.

Haha jeg må sparke gubben ut av senga ganske ofte føler jeg ;)
Uff tidlig med 4.30 altså
 
god morgen;) hvordan står det til?

*gjesp* kanskje legge seg litt nedpå, skal bake kake om en time...... må gi den lille mat, tror jeg før jeg lager kake....
Står bra til her:). Ligger ennå og sløver i sengen men må vel komme oss opp snart. Må kjøpe bursdagspresang idag eller i morgen
 
Haha mitt barn våkna mange ganger i natt :( gleden var ikke så stor når hun ville opp 4:30.
Nå er hun våken igjen :p sov ikke en time en gang.

Haha jeg må sparke gubben ut av senga ganske ofte føler jeg ;)
mmm tror jeg ikke burde skrive så tidlig på morgningen...XP

L sover nå ennå, men skal vekke han for mat, som regel er det gubben som sparker meg ut av sengen XD
 
Back
Topp