Skravletråd April

Daim

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Siden det må så mange tråder til denne mnd så pang-starter jeg med denne.

Håper april blir super for oss alle :)
 
Håper jeg slipper å lese om spøker om graviditeter. Ikke akkurat noe man spøker med. Flere som er enig?
 
Mannen har jobbet over 18 timer. Må nok legge meg uten han ja :( ellers er jeg ett vrak i morgen
 
Sier god natt, klart å roe meg ned :) spent på når mannen kommer hjem. Jobbet 9 1/2 time overtid stakkars :( prates i morgen :)
 
Håper jeg slipper å lese om spøker om graviditeter. Ikke akkurat noe man spøker med. Flere som er enig?
Det er ikke noe morro. Sett det har godt mange kampanjer om å ikke spøke om dette.

Så å si enig. Men det mye de ikke behøver å spøke med eks sykdom. Graviditet og handikappede
 
tatt oppvasken ammet gått tur med hunden drikket en kopp te, kjenner at jeg begynner bli trøtt, men skal se om jeg for noe liv i gubben som egentlig skulle ha vært våken for 30 min da han skal på jobb, og jeg må ha mat jeg sulter i hjel, finner bare ikke på noe sånn med en gang!
 
Må bare få et innlegg her så jeg har denne på abonnerte.

Jeg er så lettlurt at jeg går sikkert fem på et eller annet
 
Håper jeg slipper å lese om spøker om graviditeter. Ikke akkurat noe man spøker med. Flere som er enig?
Mannen har jobbet over 18 timer. Må nok legge meg uten han ja :( ellers er jeg ett vrak i morgen
Sier god natt, klart å roe meg ned :) spent på når mannen kommer hjem. Jobbet 9 1/2 time overtid stakkars :( prates i morgen :)

Er veldig enig med deg! Syns ikke man skal spøke om graviditeter!!
Stakkars mannen din! 18 timers arbeidsdag høres utrolig tøft ut! Han må være utslitt.. Du får prøve tenke på det positive!! Han vil få godt overtidsbetalt :)

Håper du har fått sove godt i natt <3
 
ok da har jeg gjort en hel del allerde, vekka gubben viste seg at han ikke hadde satt på klokka etter å slått den av så...han kommer 2 min før jobben starter;P

Frokosten god gjør seg i ovnen;PTe koppen er enda en gang tom *hente mer*
 
ok da har jeg gjort en hel del allerde, vekka gubben viste seg at han ikke hadde satt på klokka etter å slått den av så...han kommer 2 min før jobben starter;P

Frokosten god gjør seg i ovnen;PTe koppen er enda en gang tom *hente mer*
Whææt. Så produktiv du er så tidlig på morgenen. Her så våkna J 4:30 :eek: hun sovna igjen. Mannen måtte jeg nærmest sparke ut av senga, slumre knappen er farlig "2 min til" osv osv :p
 
Back
Topp