Skal dere reise bort i vinterferien?

Jeg skal reise bort, men det er på forretningsreise og kanskje ikke helt det du er på jakt etter :p
Har ikke tid til å ta vinterferie, mini skal i barnehagen, mellomste på SFO og eldste skal vi planlegge for i helgen
 
Jeg skal jobbe tre dager, ungene skal i BHG hver dag. Vi skal feire bursdag en dag, den dagen skal jeg være alene hjemme for å forberede ;)
 
Nei, vi skal være hjemme. Sønnen min skal på Talentlab (fotball) tre dager og så skal han ha bestekompisen sin på overnattingsbesøk hos oss. Da blir det forhåpentligvis kino én av dagene. Gleder oss til herlige feriedager hjemme! [emoji173]️[emoji106]
 
Nei:D
 
jobba hele vinterferien jeg :) kidsa har vært i barnehage og sfo (heldigvis finner de på masse kjekt , karneval ol på sånne langdager )
 
Jeg og mannen jobber, så de to eldste skal være hos mormor. Minste skal i barnehagen.
 
Vi skal jobbe, tar en tur til hjemlige trakter i helga da siden ei venninne feirer bursdagen sin ellers jobber vi fullt begge to så ungene er i bhg
 
Tatt ut ferie så vi reiser på hytta og koser oss med ski og aking og ingen internett og tv/telefoni [emoji4]
 
Ja satser på å dra helt til svigers som bor 5min unna :p oppussingsprosjekt hjemme så kan ikke bo der når håndverkerne holder på. Sambo har ikke fri så kan ikke stikke på hytten...
 
Her skal vi bare være hjemme [emoji4] Bonusbarna kommer halve vinterferien da [emoji4] Samboeren min jobber, så blir stille å rolig.
 
Back
Topp