Skal dere reise bort i vinterferien?

M

Moderator Eve

Guest
Skal dere reise bort i vinterferien?
Hvor? Hvilke planer har dere?
 
Her er planen at ungene skal bli friske, og vi voksne holde oss friske [emoji13][emoji23]

Ellers skal jeg jobbe 2 dager. Ingen store planer annet enn en dag på badeland.
 
Ja, vi skal til svigers. De bor noen timer fra oss, så vi reiser ofte dit i småferiene. Gleder meg, vi koser oss alltid der og tar ofte en tur til badeland også.
 
Nei, vi har ikke vinterferie :)
 
Ingen reiseplaner :) Mannen skal jobbe og jeg er i mammapermisjon og ungene ville i barnehagen :happy: De skal ha korte dager da, og fredagen fri; men helt greit at de ville i barnehagen for det hadde /er travelt å være hjemme med tre små :D
 
Har vinterferie nå. Ikke reist bort nei. Men kosa oss ekstra med shopping og aketurer. Besøk og besøkt andre. Og sene kvelder da :)
 
Minste på 5 og jeg er i England i 7 dager. Reiser hjem igjen på mandag :)
Besøker en familie vi kjenner:)
 
Langhelg til Stockholm (besøke samboers bror). Blir nok en rolig tur for min del, men veldig koselig sikkert :)
 
Vi skal være hjemme. Mannen studerer, så han har ikke ferie. Minsten skal i bhge og mellemste skal i SFO.
 
Manen skal jobbe, eldste skal på svømmekurs, mellonste skal i bhg og minsten og jeg skal kose oss hjemme :)
 
Jeg og mannen skal jobbe. Unga skal noen dager til farmor Lørdag til Tirsdag. Eldste ville ikke på SFO de andre dagene han er hjemme så han blir hjemme med meg da jeg fri og kveldsvakter i turnus. Minste for nok en dag hjemme med oss og så de to andre dagene i bhg.
 
Ene barnet vårt skal på alpint samling noen dager, jeg skal jobbe en dag og mannen er på jobb. Har ikke planlagt noe.. men skal nok stå alpint noen dager av vinterferien og en tur på badeland regner vi med. Ellers prøve å lande og kose oss hjemme også
 
Eldste skal til faren, mens jeg og småen skal jobbe og i bhg.
 
Ja, på fjellet og stå på ski :)
 
Vi reiser til Tenerife på tirsdag så håper vi får en "god norsk sommer" der nede [emoji4]
 
Back
Topp