Skal dere på mange julebord?

Nei, ingen på denne siden av nyåret. På jobb blir det nyttårsbord i stedet for, i håp om å få opp deltagerantallet.
 
Fordelen med å jobbe samme sted er at vi skal på samme julebord neste uke også skal uke jeg på flere. Mannen skal ha et ekstra med de andre sjefene i regionen da
 
Vi er invitert på 4 stk i år. Mannen har to jobber og er derfor invitert på to, og jeg er invitert med min jobb og venninnegjengen. Jenta vår er bare 4 mnd så vi har kun vært på julebord med den ene jobben hans, og så drar jeg på venninnejulebordet som er en tradisjon vi har hatt i mange år. Synes det blir for mye julemat og helger som forsvinner om vi kmskulle dratt på alle fire.
 
Bare ett i år, pleier å være et med jobb og et med strikkegjengen, men i år tror jeg ikke noen har tid. Det med jobben begynner tidlig så da blir jeg med og spiser og så drar jeg hjem når de drar videre :)
 
Gidder ikke julebord i år med nyfødt baby. Ikke synes jeg julebord er noe særlig gøy heller
 
Jeg skal ikke. Mannen skal på tre fordelt på to helger, og på det ene jeg kunne tenke meg å være med på skal også de vi vanligvis bruker som barnevakt [emoji6] Dessuten har vi hatt barnevakt en del i det siste og jeg vil mye heller bruke tiden sammen med jenta vår i desember. Da drar jeg like gjerne ut og spiser pinnekjøtt på en restaurant på dagtid og drikker brus til, det er bare maten jeg er ute etter likevel [emoji23] Jobben min har ikke julebord i år.
 
Foreløpig er det "bare" ett planlagt for min del. Mannen vurderer å dra med jobben sin, men sjefen er en idiot, så de julebordene er vanligvis ikke så artige, så han er veldig på gjerdet. :p
 
Ingen på meg. Mannen skal med jobben, og de sluttet å invitere med partner for 4 år siden.
jobben min har aldri hatt.
 
Nei bare ett med jobben... er det vanlig å gå på mange?
 
Skal på ett julebord med jobben min.
Mannen bruker ikke ha julebord, men en årsfest over nyttår.

Så skal vi venninnene ha en kveld med spekemat
 
Jeg skal på et med min jobb i januar. Aner ikke når sambo skal med sin jobb.
Ingen av julebordene er med partner :meh:
 
Back
Topp