Skal barnefar være med på første svangerskapskontroll?

Jeg drar nok alene :) Han kan ikke ta for mye fri fra jobben, så da prioriterer vi UL :)
 
Nei han blir nok ikke med:) skal jo være med på ul, men tenker også at han blir med til jordmor noen ganger etterhvert :) men legetimene går jeg på selv :)
 
Synes det er koselig når mennene har lyst å være med og da får bli med :)

Men forstår og de som ikke vil eller ikke kan ta fri for vanlige kontroller :)
Mannen min er alltid med om jeg trenger han ❤ men de vanlige kontrollene er ikke så spennende for han, så de har han ikke vært med på. Hjertelyd kan han høre hjemme :) å ellers er det ikke så mye annet en vekt, urinprøve og mål av livmor/magen :)
Første kontrollene er det bare målinger, hjertelyd leter de ofte ikke etter før typ uke 16 .
 
Kontrollen drar jeg på alene. Han skal være med på privat TUL en uke etterpå, så er ikke synd på han [emoji23][emoji85]
 
Må reise på det meste alene, da han er lastebilsjåfør å han vet aldri hvor han er til enhver tid [emoji53] men har krevd at han skal ha fri på Oul [emoji4]
 
Han blir med på første kontroll, ja. Fikk en time som passer bra for oss begge. Får se om han vil være med på alle, men hyggelig at han blir med på den første!
 
Har ikke snakket noe om det denne gangen. Han var med på første kontroll forrige graviditet, men ikke resten. Var selvfølgelig med på UL da. Han kommer til å være med på UL denne gangen og.
 
Back
Topp