Siljebeth drømmer om barn

Tusen takk. Ja, veldig greit og ha den. Har ikke hatt behov for den før, men vil ha den før vi får barn[:)]
 
Nå har jeg startet med vitamin, og urtemix.. hehe Så skal vi se om det hjelper, det hadde ikke gjort noe det. Nå kan vi snart prøve igjen, krysser fingrene for at det skal klaffe nå.
 
Nå er det endlig fredag, så nå skal jeg pugge[8|] som en helt til teori-prøve mi. Tenke jeg skulle ta den neste fredag.  Satt oppe alt for lenge igår, men siden jeg må jobbe søndag må jeg ta den tiden jeg har. Vil greie den[:D]
 
Men tenke jeg skulle kose meg med middag med mannen min idag. SÅ er det kun pugging i helgen da.
 
Dere får ha en god helg alle sammen[:)]
 
Fy så tidligOg starte så tidlig på jobb en søndag skulle ikke vært lov!!! Men sånn er når man jobber på messer. Man jobber ikke mandag til fredag 0800-1600. Da må man bare stå på når det snart er messer. Det blir jo penger ut av det, så skal ikke klage for mye. Men jeg var ike morsom og ha med å gjøre i dag tidlig. Stakkars mannen min. Hadde det ikke vært for at han tok på seg overtid idag hadde jeg sikkert ikke kommet meg opp ennå..
Nå er TR endlig dratt igjen, så nå er det bare og prøve igjen. Noen dager igjen til EL, men kan jo øve  litt [;)]. 
Nå skal jeg prøve og komme igjennom denne dagen på jobben. SÅ blir det nok tidlig i seng ikveld.
 
Når man jobber på søndager så får man ikke blå-mandager.. kanskje for hele uke blir litt surr. Men jeg er i utrolig godt humør for at det skal være mandag. Litt skummelt nesten[;)]  Nå er det snart tid for EL, og jeg merker at jeg er klar for det nå. Så nå blir det vel en del fremover..
 
Vi skal ha visning på leiligheten denne uken også. Håper at det går bra. Vi hadde sist uke, men var ingen som la inn bud. Så nå håper jeg at dere krysser fingrene for oss
 
Så er det mye pugging på meg denne uken, jeg skal prøve og få tatt teori-prøven til fredag. Bare jeg får tid til og pugge så går det nok bra *håper*.
 
Håper at alle har en like fin mandag som meg
 
Idag er det visning av leiligheten. Jeg håper at det går bra nå , vil så gjerne få solgt den slik at jeg kan pakke. Vet det er en stund igjen, men det går nok fort det[:)][:)]. Vil komme til ro i huset og få inn alle møblene, jeg gleder meg sånn.
 
 Nå er det ikke lenge til EL, så nå er det bare og stå på hele tiden.
 
Utenom det så er det utrolig kjedlig på jobb idag, bare drømmer om og komme seg hjem.
Jeg og mannen min skal ut og spise når det er visning, det blir kos da[:D].
 
Håper alle kan krysse fingrene for at leiligheten blir solgt etter visningen idag!!
 
åssen gikk det med visningen????
 
er du snart ferdig med å ta lappen???
 
 
ha en fin kveld videre
 
Visningen gikk kjempe bra. Det var 2 som var kjempe likte den kjempe godt, og han ene skulle legge inn bud idag. Så vi får bare krysse fingrene på at de gjør det. Lapper går litt tregere, men tør mye mere nå. Reger med at jeg er ferdig i november [:D]
 
WiiNå er det endelig helg!!Uka blir litt lang når man jobber søndag også..
Men nå er det helg..Og ingen jobbing i helgen!!!!  Jeg skal egentlig ha el i disse dagene, men merker ikke noe til den. Og har ikke testet positiv heller. Men har prøvd de fra billigetester.. ikke CB, vel jeg prøve og ta CB sin idag men var litt trøtt så fikk den ikke til og vikr.. Haha satt den inn feil vei i digital  testeren. haha Sånn er det når man tar testen klokka 0700 på lørdags morran.
 
I dag skal jeg feire bursdagen min en gang til.. Vi har noen venner som bor et stykke unna så det passet ikke og ha dem her også sist jeg feiret siden jeg bare ville feire litt.
Så jeg delte det opp i to feiringer, så det passet ikke før nå. Men jeg som elsker bursdager, kan feire mange ganger uten problem.
 
Det skal bli så moro, har lyst til og litt idag også. Har ikke drikket noe serlig siden april.. Ikke på bryllupsreisen en gang.. Så skal bli moro, en bra kveld med gode venner. vi blir 8 stk idag så det blir moro. Gleder meg masse, likevel jeg kommer til og bli sliten i morgen da.
 
 
Men til alle dere andre: Ha en strålende helg!! Kos dere masse!!!! Det skal jeg
 
Takk for tips. Må prøve det. datt litt ut her idet siste. Mista litt futtet.. Men nå er det ferie og får samla litt krefter. Nå er det bare 7 dager til test også. Er så strev og vente på testene. Blir så rastløs..
Men det går nok fort nå som vi har ferie :)
 
Back
Topp