Siljebeth drømmer om barn

Siljebeth

Blir kjent med forumet
Hei![:D]
Da kan jeg starte med og skrive litt om meg selv.
Jeg har vært gift i snart 2 mnd med min Kjære Magne, og vi ønsker oss barn. Vi ville begge vente med barn til etter vi giftet oss. Så siste dag av bryllupsreisen så kuttet jeg ut pillene.
I dag er jeg ferdig med andre EL siden jeg sluttet med pillen. SÅ nå er det bare og vente i spenning [:)]
 
Vi har kjøpt oss hus som vi får i oktober, så vi har jo et ønske om at vi er på vei før vi flytter.
 
Men vi koser oss med denne tiden, og stresser ikke ennå. Men gleder meg til tiden fremover.
 
Hei og velkommen til oss i dagbokgjengen!!!
 
Håper dagboken din blir kjempekort,
pga at spiren sitter snart!!!
 
Lykke til med prøvingen![:D]
 
Tusen takk. Vi krysser fingrene [:D] Og håper at dette går fort.
 
ORIGINAL: Jolin

Hei og velkommen til oss i dagbokgjengen!!!

Håper dagboken din blir kjempekort,
pga at spiren sitter snart!!!

Lykke til med prøvingen![:D]

 
sign
 
Nå er det 10 dager til testen kan være positiv. Det er så lenge og vente.  Det er mye som skjer rundt oss, så jeg håper at det går fort. Sitter på jobben og dagdrømmer om at det skal skje snart.
 
 
Nå er snart en ny dag på jobben ferdig. Idag skal jeg ut og spise med en god venninne som snart skal gifte seg i mars. Det skal bli godt og skravle om litt annet. Gleder meg masse. 
 
Ønsker alle en god kveld.
 
ORIGINAL: Jolin

Hei og velkommen til oss i dagbokgjengen!!!

Håper dagboken din blir kjempekort,
pga at spiren sitter snart!!!

Lykke til med prøvingen![:D]
 
Tusen takk alle sammen. Det er moro og få sett litt hva andre tenker som også prøver. SKal prøve og være aktiv her inne [:D]
 
Mamma mia!!
 
I går var jeg på kino og så Mamma mia for andre gang. Denne filmen blir bare bedre og bedre! Man ler, og gråter om hverandre. Dette er en utrolig bra film. Jeg vil anbefale alle og se denne. Det er godt og gjøre andre ting også om kveldene. Få tankene bort fra prøvingen, ventingen..
 
I morgen har jeg bursdag så da skal min far ta med meg og min mann ut på middag. Det skal bli så koselig. Jeg gleder meg masse til dette. Og lørdagen skal vi i bursdags fest til Datteren til min stebror. Hun blir 2 år på søndag. Så skal jeg ut med jentene og spise middag på kvelden, mens gutta våres spisser pizza hjemme hos oss. Så møtes vi etterpå. Det skal bli så moro.
Så kommer søndagen, og da er det familie selskap for meg. Og da kommer svigemor også. Dette blir en kjempe helg, siden jeg elsker og ha bursdag
 
Nå er snart en ny dag overI dag har jeg hatt kjøretime, det gikk utrolig bra. Har begynt og komme over skrekken for fart og rundkjøringer. Så har trua på at jeg skal greie og ta lappen denne gangen. Så kan jeg  rundt når jeg trenger det. Ikke det at jeg har så stort behov ennå, men greit og ha lappen før man får barn.
 
Nå skal jeg og mannen min rydde leiligheten, slik at alt ser bra ut til vi får besøk på lørdag. Jeg vil jo ikke gjøre husarbeid i morgen .
 
I morgen skal jeg bare nyte dagen.
 
 
 
 
Ha en fin kveld alle sammen!
 
Hei.
Velkommen hit og masse lykke til videre.
 
Gratulerer med dagen. Håper du får en fin dag :)
 
 
 
gratulerer med dagen
 
Tusen takk [:)]  Skal kose meg masse idag.
 
Nå er snart jobb dagen ferdig, og jeg kan kose meg i helgen.
Gleder meg til og gå ut og spise. Det skal bli veldig koselig. Og nå er det bare en uke igjen til jeg kan teste positivt.
 
Men skal prøve og ikke tenke så mye på det idag da. For idag skal det feires
 
Så kan vi tenke på  neste uke [:)]
 
BLÅ MANDAG[:@]
 
I dag er det en slik dag man vil holde seg langt under dyna.. Jeg er så utrolig dårlig humør, føler at jeg bjeffer mot alt!
Det var likefør jeg ble hjemme fra jobben idag. Jeg var så kvalm, det var likefør jeg måtte kaste opp. Vondt i huet og stup trøtt. Jeg er kvalm og vondt i hodet ennå, og holder på og sovne over tastaturet.
 
Og jeg har snart kjøretime, dette passer veldig dårlig nå, hater og kjøre når jeg er i dårlig humør.
 
Også har jeg prøvetime på sirkeltrening etterpå idag, så jeg får ikke slappet av heller. Håper bare ikke jeg kaster opp når jeg trener da..
 
Jeg får heller slappe av og kose meg på slutten av kvelden. Kose meg .
 
Ikke meningen og klage så mye, men godt og få det ut. 
 
Hei Siljebeth.
 
Har du fått testet enda eller ??
Spennende å følge med vettu... :)
 
Håper du får en fin helg.
 
 
Etter en lang og syk uke har vi kommet oss til mandagen igjen. Fikk desverre tr 2 dager for seint . Så vi må nok bare prøve igjen, vet ikke hvorfor, men trodde virklig vi hadde klart det nå [:(]. Men etter noen dager i deppe sonen er det bare og prøve igjen. Ikke annet og gjøre med det. Så da er det bare og vente på at tanta reiser så er det igjen. VI vil så gjerne at det skal klaffe snart, vi ønsker at vårt lille mirakel skal komme til oss snart.
 
I dag har jeg hatt kjøretime igjen. Og nå har jeg fått lest litt teori også. Så da ble det ikke så mye kjeft og få. Det er ikke så lett og få tid til alt. Nå er det jobben, så driver vi og selger leiligheten. Mye og tenke på og gjøre så lesingen blir satt litt tilbake.
Men får nok bare ta meg sammen og få lest.
Utenom det så prøver jeg og komme over skuffelsen over at jeg ikke ble gravid denne gangen. Var så sikker på at det klaffet denne gangen, men så feil kan man ta. Men vi får bare håpe at det klaffer snart, og at jeg ikke blir like skuffet neste gang.
 
I dag har jeg hatt time igjen. Gikk ganske bra, så nå mener kjøre læreren at jeg skal ha teori prøve neste fredag.. Jeg synes det er så sinnsykt kjedelig og lese i boka. Så dette blir nok ikke lett. Men får pugge som en helt hele neste uke og helgen da. Nå er det bare 2 dager igjen av TR, så da er det ikke lenge før vi kan starte igjen. Så et tips her inne om urter man bø ta og vitaminer. Så nå skal jeg prøve det. Kanskje det hjelper , håper det[:)]
 
Nå er det snart helg også, så da skal jeg sitte og pugge!! Mannen min skal kanskje ha besøk av kompisen så da får jeg pc for meg selv. Har kjøpt meg sånn cd-rom til teori boka. Kanskje det hjelper meg [:)]
 
Back
Topp