Sex og sånn

En tråd i 'Mai 2018' startet av Sykepleiermamma, 9 Okt 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Sykepleiermamma Ny på forumet

har dere ofte sex?
    Og har lysten deres endret seg etter dere ble gravide?

2. *babyonboard* Betatt av forumet Mailykke 2018

Jeg har "nektet" tilgang I 2,5 uke Jeg er så redd for å miste, at jeg tør ikke. Ved tidligere SA så har vi hatt sex rett før. Jeg vet det ikke har noe å si, men jeg tør bare ikke. Mulig jeg klarer å slappe av etter ul på torsdag. Stakkars mannen min

3. mai2018baby Andre møte med forumet

Vi har sex som før Jeg har kanskje enda mer sexlyst nå

• Liker Liker x 1
  4. Maimamma346 Første møte med forumet

Vi har sex liitt sjeldnere enn før, men kun fordi jeg er så sykt trøtt og kvalm på kveldene

5. Entwine90 Bli kjent med forumet Mailykke 2018

De første ukene har det vært rundt en gang i uken, fordi jeg har vært så dårlig. Tar seg opp litt igjen nå som formen er stigende ;)

6. Babyblå Bli kjent med forumet

Null sexlyst. Nesten null sex.

7. Snorkfrøkna_90 Glad i forumet Mailykke 2018

Har blitt mindre den sist tida på grunn av kvalmen og fordi jeg er så trøtt og sliten Eneste sjansen jeg har er i helgene hvor formen ofte er litt bedre.

8. Frk.rose Forelsket i forumet

Lysten er der:happy: men har fått sex ( samleie) forbud av gyn pga småblødninger:(

9. HennyHan84 Bli kjent med forumet

Jeg er umettelig. Slik har det vert i Ca 1,5 uke. Så kan fort bli 3 ganger i døgnet.

10. HennyHan84 Bli kjent med forumet

Jeg fant ut at det tar bort kvalmen

• Liker Liker x 1
  11. Mamma-til-3 Betatt av forumet Mailykke 2018

Lysten er der! Men orken er ikke der! Er så trøtt og kvalm på kveldene så det har ikke blitt så ofte i det siste, selv om lysten absolutt er der

12. C-tine Flørter med forumet Mailykke 2018

Her er det null overskudd! Er i tillegg til trøtt og sliten, veldig oppblåst og delvis forstoppet, så lysten er ikke til stede akkurat nå. Var slik sist også, men endret seg når kroppen kom mer på stell igjen :D
    Heldigvis er mannen sliten om dagen også, så er ikke noe mas fra den kanten :yuck:

13. Gogogo Flørter med forumet

Har ikke orket pga kvalmen og trøtthet. Men merker lysten kommer mer og mer tilbake nå som jeg er snart inne i 2.trimester, som jeg føler er det beste trimesteret i graviditeten ift hvordan man føler seg

14. Lycketott Bli kjent med forumet

15. LillePernille Flørter med forumet

Stakkars stakkars samboeren min... jeg har hverken lyst, overskudd eller form til noe slags form for sengevals og jeg har ligget med ryggen til nå i 3 uker... gir meg over en gang i blant for å bøte på samvittigheten min

• Liker Liker x 1
  16. Prestekragen92 Forelsket i forumet Novemberlykke 2015

Jeg har mer lyst, men mindre ork.. :rolleyes:
    Savner det veldig og har til tider lyst til å hoppe på samboeren:hilarious: men sliter mye med kvalme og lite energi, har vært nødt til å avbryte for at jeg holdte på å kaste opp:yuck: så blir ikke så ofte:cool:

17. Sazzaz Flørter med forumet Aprilbarna`15

Oftere nå. Akkurat som om graviditeten tennte en gnist av ny lysst etter 1,5-2 års prøving. Ikke at vi er som kaniner nå heller, men absolutt mer nå

18. MarianneGj Glad i forumet Mailykke 2018

Tørr ikke før jeg har snakket med gyn

19. Lillefrø❤️ Bli kjent med forumet Mailykke 2018

Mindre lyst å energi desverre. Etter en lang dag med fulltids jobb å andre plikter å generelt slappere å trøttere, Spesielt om kveldene,så må jeg inrømme at å hoppe i bingen frister mest når jeg skal sove bli litt mere i helgene da jeg har litt mer overskudd.

20. Frk.Blom88 Flørter med forumet

Har alltid vært glad å ha det når jeg ikke er gravid, og har ikke blitt noe mindre lyst nå som jeg er gravid, hehe:D Men en litt opp og ned når vi har det :)

Del denne siden