Sex og sånn

Jeg har "nektet" tilgang I 2,5 uke [emoji85] Jeg er så redd for å miste, at jeg tør ikke. Ved tidligere SA så har vi hatt sex rett før. Jeg vet det ikke har noe å si, men jeg tør bare ikke. Mulig jeg klarer å slappe av etter ul på torsdag. Stakkars mannen min [emoji173]️
 
Vi har sex liitt sjeldnere enn før, men kun fordi jeg er så sykt trøtt og kvalm på kveldene [emoji28]
 
De første ukene har det vært rundt en gang i uken, fordi jeg har vært så dårlig. Tar seg opp litt igjen nå som formen er stigende ;)
 
Har blitt mindre den sist tida på grunn av kvalmen og fordi jeg er så trøtt og sliten[emoji53] Eneste sjansen jeg har er i helgene hvor formen ofte er litt bedre.
 
Lysten er der:happy: men har fått sex ( samleie) forbud av gyn pga småblødninger:(
 
Jeg er umettelig. Slik har det vert i Ca 1,5 uke. Så kan fort bli 3 ganger i døgnet.[emoji23]
 
Lysten er der! Men orken er ikke der! Er så trøtt og kvalm på kveldene så det har ikke blitt så ofte i det siste, selv om lysten absolutt er der[emoji86]
 
Her er det null overskudd! Er i tillegg til trøtt og sliten, veldig oppblåst og delvis forstoppet, så lysten er ikke til stede akkurat nå. Var slik sist også, men endret seg når kroppen kom mer på stell igjen :D
Heldigvis er mannen sliten om dagen også, så er ikke noe mas fra den kanten :yuck:
 
Har ikke orket pga kvalmen og trøtthet. Men merker lysten kommer mer og mer tilbake nå som jeg er snart inne i 2.trimester, som jeg føler er det beste trimesteret i graviditeten ift hvordan man føler seg [emoji4]
 
Stakkars stakkars samboeren min... jeg har hverken lyst, overskudd eller form til noe slags form for sengevals og jeg har ligget med ryggen til nå i 3 uker... gir meg over en gang i blant for å bøte på samvittigheten min[emoji12]
 
Jeg har mer lyst, men mindre ork.. :rolleyes:
Savner det veldig og har til tider lyst til å hoppe på samboeren:hilarious: men sliter mye med kvalme og lite energi, har vært nødt til å avbryte for at jeg holdte på å kaste opp:yuck: så blir ikke så ofte:cool:
 
Oftere nå. Akkurat som om graviditeten tennte en gnist av ny lysst etter 1,5-2 års prøving. Ikke at vi er som kaniner nå heller, men absolutt mer nå [emoji23]
 
Mindre lyst å energi desverre. Etter en lang dag med fulltids jobb å andre plikter å generelt slappere å trøttere, Spesielt om kveldene,så må jeg inrømme at å hoppe i bingen frister mest når jeg skal sove[emoji12] bli litt mere i helgene da jeg har litt mer overskudd.
 
Har alltid vært glad å ha det når jeg ikke er gravid, og har ikke blitt noe mindre lyst nå som jeg er gravid, hehe:D Men en litt opp og ned når vi har det :)
 
Back
Topp