Ser jeg en strek?

Sch88

Andre møte med forumet
Hei! Jeg tok en test på kvelden igår, 9 eller 10 dpo. Den viste noe som jeg syns ser ut som en svaaak svak strek.. tok ny idag med morgenurin, som var mer negativ enn den igår?? Blir veldig forvirret.. syns jeg ser noe på denne også, men er såpass lite at jeg nesten må tolke det som en skyggestrek og at den er negativ. Har prøvd lenge, og aldri fått noe i nærheten av en skyggestrek engang, de er alltid blenda hvite. Men har heller aldri brukt den type test før.
Vet ikke når ikm er pga ustabile sykluser, er på dag 39 idag men el kom på dag 26..
Håper noen med gode øyne kan hjelpe meg? :) Noen som har opplevd dette og vært gravid likevel? Skal ta ny test om noen dager også :)

Legger ved bilder, det ene på baderomsvasken i porselen er fra idag, de to andre fra igår..
 

Vedlegg

  • IMG_0465.JPG
    IMG_0465.JPG
    795,8 KB · Visninger: 1.071
  • IMG_0477.jpg
    IMG_0477.jpg
    55,9 KB · Visninger: 1.309
  • IMG_0470.JPG
    IMG_0470.JPG
    55,1 KB · Visninger: 1.128
Jeg ser iallfall strek på de to første bildene :D
 
Ser også strek altså.

Sånn litt på siden, jeg drikker ofte mye på kveldene, og tisser dermed MYE på morgenen. Min erfaring er at mine tester slår ut bedre, om jeg ikke tester på morgenurin, men tisser som vanlig når jeg står opp, og så lar være å drikke noe så lenge som mulig, og så tester på den urinen.
 
Skal du teste igjen? :D
 
Skal du teste igjen? :D

Ja, må jo nesten det! :joyful: Men disse er tatt 9 og 10 dpo, kanskje 10-11. Så er jo veldig tidlig fortsatt! Har ingen flere tester her hjemme :arghh: så får smøre meg med tålmodighet til imorgen :wacky: Krysser virkelig fingrene for at det ikke bare er skyggestrek, lei av negative tester altså. Begynner på Letrozol neste pp :)
 
Ja, må jo nesten det! :joyful: Men disse er tatt 9 og 10 dpo, kanskje 10-11. Så er jo veldig tidlig fortsatt! Har ingen flere tester her hjemme :arghh: så får smøre meg med tålmodighet til imorgen :wacky: Krysser virkelig fingrene for at det ikke bare er skyggestrek, lei av negative tester altså. Begynner på Letrozol neste pp :)

Håper du slipper å starte på letrozol da ;) Men, jeg begynner også på letrozol neste pp :D
 
Så spennende! Har dere prøvd lenge?

Nei, vi har akkurat startet, men jeg fikk beskjed at lege for ca 8år siden at jeg ikke kan få barn naturlig. Derfor blir jeg satt på hjelpe midler med en gang :) 8år uten prevensjon og nada har skjedd så :p
 
Nei, vi har akkurat startet, men jeg fikk beskjed at lege for ca 8år siden at jeg ikke kan få barn naturlig. Derfor blir jeg satt på hjelpe midler med en gang :) 8år uten prevensjon og nada har skjedd så :p
Får krysse fingrene for at det hjelper med Letrozol da! :joyful:
 
Jeg eier ikke streksyn men ser strek på de to første bildene... masse lykke til [emoji4]
 
Hei! Jeg tok en test på kvelden igår, 9 eller 10 dpo. Den viste noe som jeg syns ser ut som en svaaak svak strek.. tok ny idag med morgenurin, som var mer negativ enn den igår?? Blir veldig forvirret.. syns jeg ser noe på denne også, men er såpass lite at jeg nesten må tolke det som en skyggestrek og at den er negativ. Har prøvd lenge, og aldri fått noe i nærheten av en skyggestrek engang, de er alltid blenda hvite. Men har heller aldri brukt den type test før.
Vet ikke når ikm er pga ustabile sykluser, er på dag 39 idag men el kom på dag 26..
Håper noen med gode øyne kan hjelpe meg? :) Noen som har opplevd dette og vært gravid likevel? Skal ta ny test om noen dager også :)

Legger ved bilder, det ene på baderomsvasken i porselen er fra idag, de to andre fra igår..
Ser ut som min 11dpo [emoji3] fikk sterkere positiv 12dpo, og positiv digital 13dpo [emoji7]
2167a75e4d59edcd55b08f89df221b41.jpg

Testet noe mer? [emoji4]
 
Lloyd pharmacy fra apotek+, aldri brukt dem før :dead: sånne streker gir forhåpninger, så skal ihvertfall ikke bruke dem noe mer om det der er en skyggestrek:shifty:
Prøvde meg på to sånne jeg også, tok en i går(ikke morgen urin )fikk en liten strek, men i dag fikk jeg strek etter tiden så er litt skeptisk til om det er skygge strek eller ikke :nailbiting: men bestilt flere tester nå så blir spennende å se :p du får holde oss oppdatert :D



La med et bilde fra den i går
 

Vedlegg

  • IMG_0037.JPG
    IMG_0037.JPG
    394,5 KB · Visninger: 587
Ser ut som min 11dpo [emoji3] fikk sterkere positiv 12dpo, og positiv digital 13dpo [emoji7]
2167a75e4d59edcd55b08f89df221b41.jpg

Testet noe mer? [emoji4]

Gratulerer! :smiley-bounce012 Så gøy! Jeg har ikke testet noe mer, må kjøpe fler imorgen. Det ser ut som det er samme tester som jeg brukte?? Lest så mye dårlig om dem på nettet, så er redd det er falsk positiv eller en kjemisk graviditet. Men håper på det beste!
 
Prøvde meg på to sånne jeg også, tok en i går(ikke morgen urin )fikk en liten strek, men i dag fikk jeg strek etter tiden så er litt skeptisk til om det er skygge strek eller ikke :nailbiting: men bestilt flere tester nå så blir spennende å se :p du får holde oss oppdatert :D



La med et bilde fra den i går

Ja, ser absolutt en svak strek hos din der altså! Får krysse fingrene for oss begge at det ikke er skyggestreker:nailbiting: hold oss oppdatert du også:joyful:
 
Back
Topp