September 2021!

Ullsokker har jeg også kjøpt, 20 par. Tenker de er greie på jobb:)

Ble med 10 for meg. Og halvparten er mannens størrelse. Jeg kunne antakelig kjøpt 20 ja, men vi har nå noe ullsokker fra før også. Det var bare at de var så billige
 
Ble med 10 for meg. Og halvparten er mannens størrelse. Jeg kunne antakelig kjøpt 20 ja, men vi har nå noe ullsokker fra før også. Det var bare at de var så billige
Var maks 20 i nettbutikk, jeg bruker ull hele vinteren på jobb så greit med endel sokker
 
Var maks 20 i nettbutikk, jeg bruker ull hele vinteren på jobb så greit med endel sokker
Max 20 i butikken også. Men de hadde mest 43-48, så når jeg hadde 5 til hver for meg og mannen så ga jeg meg.
 
Max 20 i butikken også. Men de hadde mest 43-48, så når jeg hadde 5 til hver for meg og mannen så ga jeg meg.
Ah jeg handlet med engang mailen kom, de var utsolgt fort så jeg. Alle mine Kari traa ulllaokker har hull, så det tilbudet der passet bra
 
Ligger i sengen og hører vind vind og mye regn. Høsten er verkelig her
 
Hei
Jeg klarte visst å glemme av hele forumet en ukes tid.
Skjedd noe spennende?
Fremdeles noen som venter på kjøkken og kjøleskap?
 
Hei
Jeg klarte visst å glemme av hele forumet en ukes tid.
Skjedd noe spennende?
Fremdeles noen som venter på kjøkken og kjøleskap?
Vi har fullført oppussing av det gamle huset, og det blir nå leid av kommunen fra fredag:D
Tenkte egentlig å sprette en vinflaske idag sammen, men klokka ble så mye:p får bli til uka :hilarious:
 
Aha. Tenkte det var det gamle huset dere kjøpte, hadde ikke fått med meg at det dere flyttet fra også var gammel og ble pusset opp
Det er fra 1997, men trengte et friskt pust i form av maling av diverse rom, malt alle vinduer, bonet gulv, rensket opp litt ute osv :) men nå er alt overstått! Eneste som gjenstår er å få alt på plass rundt forbi i nyhuset :p
 
Back
Topp