September 2021!

Er det galskap å kjøpe Highland Park (12 år gammel whisky) til mannen som takk for at han har gjort mye med kjøkkenet, som å sparkle hele dritten så vi kan male der når det er ferdig, og fordi han tar vare på frøkna vår så godt selv nå når vi alle er i dårlig form?
Han er en god mann, og jeg ser jo at han sikler litt på den flaska hver gang vi er innom polet. Ja den er litt dyr og jeg aner ikke forskjell på whisky. :laughing021
 
September... september allerede.

Det går lit fort når ungene nettopp begynte på skolen, vi hadde jo så sen skolestart i år så dette er bare andre uka. Og allerede september, det er ikke lenge til høstferien da og brått er det jul.

Det er vel i september jeg pleier starte juleforberedelses/planleggingstråden min
 
Ops, så langt allerede :wacky: starter dagen på en god måte, veide meg inn til 69kg blank, altså 16,4kg ned :D
 
Ops, så langt allerede :wacky: starter dagen på en god måte, veide meg inn til 69kg blank, altså 16,4kg ned :D

God start på dagen det

jeg har 1,2 kg ned i august, det er ikke mye, men de er helt kurant for meg i alle fall og går rett vei. Minner meg på at det var snakk om en ny slankekrig igjen, det har det ikke blitt noe av... Det kunne kanskje gjort godt..
 
God start på dagen det

jeg har 1,2 kg ned i august, det er ikke mye, men de er helt kurant for meg i alle fall og går rett vei. Minner meg på at det var snakk om en ny slankekrig igjen, det har det ikke blitt noe av... Det kunne kanskje gjort godt..
Det går jo absolutt rett vei for deg:)
Slankekrigen, ja... Jeg tenker å stagnere nå, så tror jeg lar det være :p
 
Det går jo absolutt rett vei for deg:)
Slankekrigen, ja... Jeg tenker å stagnere nå, så tror jeg lar det være :p

Jeg har tenkt meg sånn egentlig ca 3 kg til, men det viktigste er at det ikek går bre opp og opp og opp, for det var det det gjorde lenge og det e ikke heldig sånn på lang sikt. Jeg er normalvektig og har vært det hele tiden, men jeg var ikek mange gram unna overvekt da det snudde, så jeg har i alle fall nå kommet meg ned på et sunnere nivå, men jeg ville trives bedre litt lenger ned. Eller, egentlig mest fordi jeg altså har kuttet noe usunne vaner, det er det som gjør at de går sånn, og det er de vanene jeg ikek må legge meg til igjen.
 
September og min eldste blir 9 år om 3 uker:)
Tiden springer fra oss når jeg ser hvor store barna har blitt.
 
Jeg har tenkt meg sånn egentlig ca 3 kg til, men det viktigste er at det ikek går bre opp og opp og opp, for det var det det gjorde lenge og det e ikke heldig sånn på lang sikt. Jeg er normalvektig og har vært det hele tiden, men jeg var ikek mange gram unna overvekt da det snudde, så jeg har i alle fall nå kommet meg ned på et sunnere nivå, men jeg ville trives bedre litt lenger ned. Eller, egentlig mest fordi jeg altså har kuttet noe usunne vaner, det er det som gjør at de går sånn, og det er de vanene jeg ikek må legge meg til igjen.
Ikke lett å bryte vaner man har lagt seg til :wacky:
Jeg nærmer meg normal bmi (ikke at jeg følger den så nøye, men gøy å se). Så ikke direkte bestemt meg ang hvor langt jeg skal ned til slutt, men skal jobbe litt med å holde den vekta jeg har nå en stund. Blir spennende å se om jeg kan stabilisere det :p
 
Er det galskap å kjøpe Highland Park (12 år gammel whisky) til mannen som takk for at han har gjort mye med kjøkkenet, som å sparkle hele dritten så vi kan male der når det er ferdig, og fordi han tar vare på frøkna vår så godt selv nå når vi alle er i dårlig form?
Han er en god mann, og jeg ser jo at han sikler litt på den flaska hver gang vi er innom polet. Ja den er litt dyr og jeg aner ikke forskjell på whisky. :laughing021
Jeg høyner den.
Har en Highland Park 30 år stående :p
En fantastisk whisky, syns det er helt innenfor :)
 
Konfirmasjon her også men eg er kun tanten då:D Og ein speidertur, så da røk mine helger uten barn, ergo ingen arbeidshelger denne mnd.

Konfirmant har bursdag denne mnd også.

Føle at september kommer til å fly også.
 
2 Konfirmasjon her og men jeg skall få æren at bake 2 kaker og cupkakes til 2 Fantastiske jenter jeg setter pris på:) gleder meg til jeg kan begynne bake til de;) så har jeg en bursdagskake og bursdags feiring til gutten min
 
Vi avsluttet august med foreldremøte i alle 3 klassene.

September vet jeg i alle fall at begge jentene skal i klasse - bursdag neste søndag, denne helgen skal visst jeg og mannen være alene hjemme. Mine foreldre vil ha med ungene på campingtur.

Stress på jobb. Stress med korpset som har oppstart. Alt bare går i surr.
 
Jeg er shitnervls for at konfirmasjonen ryker.. håper ikke kb drar med smitte fra leirskole
 
Back
Topp