Søvn

Har også hatt noen syke kramper om natta... [emoji30][emoji30] Begynt m Magnesiumtilskudd etter tips fra jordmor og jeg er ganske sikker på at det har funket for det har vært så og si borte, og har jeg fått har de ikke vært så ille.. Glemte de når vi var på ferie og da fikk jeg krampene tilbake etter noen dager...

Åh!! Da skal jeg rett ut å kjøpe det imorgen![emoji28] Takk for tipset[emoji4][emoji106]
 
Ja jeg våkner minst en gang om natten for å tisse, og våkner iblant i 5-6 tiden fordi jeg er så sulten og har lavt blodsukker [emoji15] funnet ut at det hjelper å drikke et glass melk og prøve å sove litt til.. noen andre som sliter med sult/lavt blodsukker om natten?
Ja, jeg..
Jo oftere jeg våkner jo raskere blir jeg sulten. Må gjerne opp for å finne frukt eller et glass juice eller noe. Sovner lettere igjen når blidsukkere havner i vater. [emoji28] Å vri meg halvsulten funker ikke. [emoji23]
 
Sliter med å sovne og sover ikke bra før det nærmer seg morgen. Er ikke rart jeg er litt trøtt og giddalaus om dagene da [emoji28]
 
Sover kjempe dårlig og urolig, har gjort det i flere uker allerede. Her kommer det av flere toalettbesøk og at jeg har betennelse i en sene eller muskel eller noe på fra hofta og nedover på begge sider, som gjør at jeg nå snu meg fordi jeg dovner bort i hofta/låret.. blir uvel av å ligge på ryggen så det er heller ingen alternativ.. er 24+5 og kjenner det skal bli lenge å gå med lite søvn helt fram til slutten av oktober... man skulle jo egentlig ønske man fikk lade seg litt før baby kommer men her får man heller øve på våkennetter[emoji28]
 
Back
Topp