Søvn

Kløverdame

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Andre som sliter med søvnen nå? Jeg har begynt å våkne ofte, sliter med å sovne igjen og har ubehag nesten uansett hvilken stilling jeg prøver [emoji15]
 
Samme her! Bare pes
 
Det går greit når jeg først har sovnet, men jeg ligger lenge og vrir meg før jeg sovner. Vanskelig å finne en stilling som ikke gjør vondt!
 
Ja‍♀️[emoji19] Men egentlig ikke pga det er vanskelig å finne en god liggestilling, men får bare ikke sove[emoji34] Og våkner mange ganger iløpet av natten pga krampe i bena så jeg er helt ferdig når alarmen kommer på! Det å stå opp er et mareritt[emoji43]
 
Når jeg først har sovner går det fint, men sliter med å finne en god stilling og verker aaaalltid i kroppen når jeg våkner[emoji27]
 
Ja‍♀️[emoji19] Men egentlig ikke pga det er vanskelig å finne en god liggestilling, men får bare ikke sove[emoji34] Og våkner mange ganger iløpet av natten pga krampe i bena så jeg er helt ferdig når alarmen kommer på! Det å stå opp er et mareritt[emoji43]

Har også hatt noen syke kramper om natta... [emoji30][emoji30] Begynt m Magnesiumtilskudd etter tips fra jordmor og jeg er ganske sikker på at det har funket for det har vært så og si borte, og har jeg fått har de ikke vært så ille.. Glemte de når vi var på ferie og da fikk jeg krampene tilbake etter noen dager...
 
Sover igrunn ganske godt når jeg først sovner, men kan bruke litt tid på å sovne.. Har heldigvis *bank i bordet* ikke fått veldig bekkenløsning.. har også bbhugme puta så jeg ligger godt! [emoji7]
 
Jeg har slitt med søvn hele graviditeten og spesielt nå med tanke på hetebølger. Har ikke hatt snev av graviditetstrøtthet.
 
Sliter med å sovne om kvelden. På natten er jeg våken maaaange ganger for å tisse og få noe drikke, er utrolig tørst om natten tydeligvis. Sliter veldig med å sovne igjen hver gang [emoji22]
 
Om ettåringen sover, sover også jeg som en stein :) sykt trøtt når jeg er gravid, trenger mer søvn enn vanlig :wtf:
 
Jeg sliter skikkelig med søvn om dagen! Jeg sliter egentlig alltid med søvn og bruker derfor medisiner (i samråd med lege ift graviditeten!) men selv de virker ikke nå :p finner ikke rett stilling, blir holdt våken av sparking, er for varm eller for kald, er tørst eller sulten eller må tisse, har halsbrann eller er kvalm, eller bekymret eller stressa eller bare mange tanker i hodet - det er alltid noe!

Men et par dager nå har jeg lagt meg igjen etter å ha stått opp etter en kjip natt og fått sovet litt,og det har hjulpet! I dag sov jeg fra 10-12, haha.
 
Ja jeg våkner minst en gang om natten for å tisse, og våkner iblant i 5-6 tiden fordi jeg er så sulten og har lavt blodsukker [emoji15] funnet ut at det hjelper å drikke et glass melk og prøve å sove litt til.. noen andre som sliter med sult/lavt blodsukker om natten?
 
Sover veldig dårlig for tiden ja... :arghh: Bekkenet sin skyld, og sikkert også fordi jeg begynner å bli stor. Er heldigvis ikke plaget med at jeg må opp og tisse, men snur meg én million ganger og våkner av at jeg har vondt og/eller er varm.
 
Jepp.... Ligger lenge før jeg sovner, våkner mange ganger når jeg først får sove og våkner alltid sykt tidlig og får ikke sove mere... Så jadda! :p
 
Jeg sovner relativt fort men våkner hver gang jeg snur meg og jeg sover generelt sett dårligere enn tidligere. Å gå fra å sove 8t+ hver natt til 4t igjen er skikkelig kjipt :/
 
Ja, jeg sover dårlig... Ikke fordi jeg har vondt, heldigvis. Det er varmt. Jeg vil helst ligge på en side, men lillen sparker så voldsomt da. Snur meg på siden om natta, og våkner av et voldsomt rabalder der inne...
 
Back
Topp