Rykter

Lyg som da renn, og kosa meg. Kjem kanskje med nåken kommentara for å tråkke dei på tærne og, berre for å ver sikker på at dei sit att med samme feeling som eg[emoji108]
 
Åhh... hadde blitt sååååå forbanna på vedkommene (hormonene melder seg her ja).

Ellers: Nå unngår jeg folk og er bare hjemme i senga så slipper de spørsmålene. Men hadde ikke hatt noen problemer med å dra en liten hvit en.

Og hvis folk spør og graver om mer enn det jeg er komfortabel med å svare, så sier jeg rett ut at det skal dem bare drite i (hormoner igjen). satte på plass en kollega som begynte å spørre om dette var planlagt og gjennomtenkt, og han fikk høre det ja :mad::D
Haha samme her, FULL i hormoner...
 
  • Liker
Reactions: Avj
Når folk spørr svarer jeg som regel hvem de har hørt de fra, og at jeg har jo vært gravid i flere år nå ifølge ryktene, så de er da ikke løgn i den forstand,hehe...
 
Skjønner dere som lyver, ønsker jeg «fikk det til» selv... Hadde ikke sjans, har enda ikke det, så svarer bare rett ut og bekrefter evt mistanker. Har fått bra mage så svært vanskelig å sjule+mye borte fra «ny» jobb som har blitt lagt merke til... Folk har blitt bekymret å trodd jeg er blitt kronisk syk- måtte le litt ved første gang det spørsmålet kom, for på mange måter kan jeg vel defineres som «kronisk» påvirket de neste mnd[emoji23][emoji23] Bottom line is, jeg greier ikke lyve og «benekte» barnet. Absurd tanke egentlig, men slik jeg føler det ved å si nei. Oo (gi meg viljestyrke liksom[emoji28][emoji28][emoji111]️) Haha
 
Jeg har vært borte fra jobb nå i 4 uker snart, men har endel plager med ryggen,så kan bruke det som en unnskuldning, men føler jeg ikke blir skikkeli trodd da...
 
Back
Topp