Rykter

Workinmoom

Glad i forumet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Februarlykke 2022❄️
Hva gjør dere viss dere for spørsmål fra bekjente/venner om dere er gravid nå? Synst det er så ekkelt å lyve. Men så er jeg jo veldi usikker på om der er noe før jeg får det bekrefta... er super stressa av folk for de "presser" meg.. får ikke ta det i mitt tempo..:( hva gjør dere?
 
Lyver :)
Dem får tids nok vite når det passer meg!
Og da sier jeg bare at jeg ville si det i mitt eget tempo enkelt å greit.
 
Enig med Lykkespite<3 over her. Det er innafor med en liten hvit løgn. [emoji6]
Har aldri opplevd at noen spør så direkte om jeg er gravid, men jeg har (til stadighet [emoji19]) blitt spurt om vi ikke snart skal prøve på nr 2. Da har jeg svart at vi ikke har noen umiddelbare planer (selv når vi har vært i gang med prøvingen, for de har ikke noe med at vi prøver). Har også svart til noen som maser hele tiden "Tenk hvis vi prøver og sliter med å bli gravid?" for jeg synes det faktisk er altfor personlig å spør om slikt. Man vet aldri hva folk går i gjennom. De jeg har sagt slik til kjenner vi veldig godt og vet at vi kan være like direkte til de som de er med oss.
 
Lyver :)
Dem får tids nok vite når det passer meg!
Og da sier jeg bare at jeg ville si det i mitt eget tempo enkelt å greit.
synest det er så ekkelt.. men er helt enig, selv om de blir sann VI VISTE DE! å nesten trykker det oppi tryne mitt viss vi offentliggjør det.. folk er ikke rektige..
 
Enig med Lykkespite<3 over her. Det er innafor med en liten hvit løgn. [emoji6]
Har aldri opplevd at noen spør så direkte om jeg er gravid, men jeg har (til stadighet [emoji19]) blitt spurt om vi ikke snart skal prøve på nr 2. Da har jeg svart at vi ikke har noen umiddelbare planer (selv når vi har vært i gang med prøvingen, for de har ikke noe med at vi prøver). Har også svart til noen som maser hele tiden "Tenk hvis vi prøver og sliter med å bli gravid?" for jeg synes det faktisk er altfor personlig å spør om slikt. Man vet aldri hva folk går i gjennom. De jeg har sagt slik til kjenner vi veldig godt og vet at vi kan være like direkte til de som de er med oss.
ja folk er ikke rett navlet.. blir så frustrert.. har liksom nok å stresse med om ikke jeg skal stresse med iriterende folk som har ett kjedelig liv selv å må blande seg inn i mitt..
ja folk har fysisk MAST siden jeg fikk mitt første barn.. synest dette er travelt ..
 
Jeg tror jeg skulle slitt med å lyve, så taktikken min er å unngå folk hvis jeg kan, i et par uker til. Alle som ser meg spise, og som kjenner meg godt, skjønner hva som skjer.

Har også fått spørsmål som "når kommer nummer to?" (Det verste var da jeg og kjæresten hadde vært sammen i fem-seks måneder, og noen jeg aldri hadde møtt før spurte "når skal dere ha barn da?", to uker etter at jeg hadde mistet...)
 
Jeg bor på et sted der folk vet ting, omtrent før jeg vet det selv. Jeg ble observert på apoteket med en CB Digital i hånda, av en jeg ikke umiddelbart greide å plassere, men som tydelig visste hvem jeg er. Han har visstnok gått rundt og sagt til mange at jeg er gravid, fikk jeg høre av en bekjent i dag. Vi måtte bare avsløre det tidligere enn ønsket, fordi at praten gikk, og fordi jeg fikk direkte spørsmål, fra flere jeg ikke ønsker å lyve til.
 
Jeg bor på et sted der folk vet ting, omtrent før jeg vet det selv. Jeg ble observert på apoteket med en CB Digital i hånda, av en jeg ikke umiddelbart greide å plassere, men som tydelig visste hvem jeg er. Han har visstnok gått rundt og sagt til mange at jeg er gravid, fikk jeg høre av en bekjent i dag. Vi måtte bare avsløre det tidligere enn ønsket, fordi at praten gikk, og fordi jeg fikk direkte spørsmål, fra flere jeg ikke ønsker å lyve til.
Det er jo bare helt SYKT!
Hva viste han om hva testen viste?
Var han flue på veggen når du tissa på den :eek:
Blir helt oppgitt over folks håpløse antenner :(
La for Guds skuld folk få ha sånne private ting i fred, og dele det når tiden er inne for dem ikke for deg som elsker og spre rykter grrrrrrr
 
Jeg bor på et sted der folk vet ting, omtrent før jeg vet det selv. Jeg ble observert på apoteket med en CB Digital i hånda, av en jeg ikke umiddelbart greide å plassere, men som tydelig visste hvem jeg er. Han har visstnok gått rundt og sagt til mange at jeg er gravid, fikk jeg høre av en bekjent i dag. Vi måtte bare avsløre det tidligere enn ønsket, fordi at praten gikk, og fordi jeg fikk direkte spørsmål, fra flere jeg ikke ønsker å lyve til.
Åh, folk er idioter!!!!!

Kjenner at sånt som dette gjør meg veldig glad for at jeg ikke bor i den lille bygda der jeg vokste opp. Bygdedyret lever!
 
Er helt grusomt.. jeg selv går aldri på apoteket å kjøper sånne ting! Kjøper kun på nett, rett hjem i postkassa :)

Noen folk er ikke bra i hode ass
 
Jeg bor på et sted der folk vet ting, omtrent før jeg vet det selv. Jeg ble observert på apoteket med en CB Digital i hånda, av en jeg ikke umiddelbart greide å plassere, men som tydelig visste hvem jeg er. Han har visstnok gått rundt og sagt til mange at jeg er gravid, fikk jeg høre av en bekjent i dag. Vi måtte bare avsløre det tidligere enn ønsket, fordi at praten gikk, og fordi jeg fikk direkte spørsmål, fra flere jeg ikke ønsker å lyve til.

Åhh... hadde blitt sååååå forbanna på vedkommene (hormonene melder seg her ja).

Ellers: Nå unngår jeg folk og er bare hjemme i senga så slipper de spørsmålene. Men hadde ikke hatt noen problemer med å dra en liten hvit en.

Og hvis folk spør og graver om mer enn det jeg er komfortabel med å svare, så sier jeg rett ut at det skal dem bare drite i (hormoner igjen). satte på plass en kollega som begynte å spørre om dette var planlagt og gjennomtenkt, og han fikk høre det ja :mad::D
 
Åhh... hadde blitt sååååå forbanna på vedkommene (hormonene melder seg her ja).

Ellers: Nå unngår jeg folk og er bare hjemme i senga så slipper de spørsmålene. Men hadde ikke hatt noen problemer med å dra en liten hvit en.

Og hvis folk spør og graver om mer enn det jeg er komfortabel med å svare, så sier jeg rett ut at det skal dem bare drite i (hormoner igjen). satte på plass en kollega som begynte å spørre om dette var planlagt og gjennomtenkt, og han fikk høre det ja :mad::D
Hva folk får seg til, og spørre om :eek:
 
Lyver, og så gir jeg antageligvis en liten tordentale om hva som er innafor å spørre folk om og hva som er en privatsak. Skjønner ikke de som får seg til å spørre om folk er gravide, og langt mindre om de legger seg borti om noe er planlagt og gjennomtenkt. Folk. :wideyed::rolleyes:
 
Her har venner og familie fått så klar beskjed om at «barn det kommer når det kommer - det er bare å drite i å spørre» - de siste årene. Så ingen tør å spørre lenger :p og godt er det, for hvis noen hadde spurt eller mast etter MA’en i august så hadde jeg gått helt i kjelleren tror jeg..
 
Jeg bor på et sted der folk vet ting, omtrent før jeg vet det selv. Jeg ble observert på apoteket med en CB Digital i hånda, av en jeg ikke umiddelbart greide å plassere, men som tydelig visste hvem jeg er. Han har visstnok gått rundt og sagt til mange at jeg er gravid, fikk jeg høre av en bekjent i dag. Vi måtte bare avsløre det tidligere enn ønsket, fordi at praten gikk, og fordi jeg fikk direkte spørsmål, fra flere jeg ikke ønsker å lyve til.

D er d verste med å bo på slike plasser... jeg bor på en slarve plass der folk lever av å slarve om alt.. Vi å måtte fortelle om svangerskapet tili da noen hadde fått snappet til seg nyheten å brukt den som kaffe mat.. Slitsomt att folk ikke kan lære å holde kjeft om ting di faktisk ikke har noe med..
 
Jeg sier sannheten, men at de ikke må si det videre enda.
 
Snakker det bort hele tiden på jobb da dem har det for seg at jeg må gi guttungen min ett søsken snart[emoji848][emoji848] blir morro å avsløre det da men kjenner det er ekkelt å svare til komentarene da
 
Gud så irriterende! Synes at en hvit løgn er innafor, en har jo gjerne lyst å holde sånt for seg sjøl ei stund.. Alt folk skal blande seg i!!
 
Back
Topp