Ryggplager

aninewe

Gift med forumet
Assistert-jentene
Junilykke2018
MayDay2021
Hei! Jeg er 12+2 og har ryggen har begynt å plage meg siste ukene. Smertene kommer gjerne etter jeg har satt meg ned etter en dag på jobb, og da hver gang jeg skal reise meg opp resten av den dagen. Smertene kommer som ilende smerter i korsryggen, halebeinet og hele sete. Jeg opplever tidvis stikking i symfysen og trykk/stikking i endetarmen når jeg går. Vet ikke om dette har noen sammenheng.. synes ikke det høres ut som typiske bekkenplager når jeg leser om bekkenløsning.. noen med erfaringer eller gode råd?
 
Du kan ikke ha fått noe låsning i ryggen?
 
ville tatt meg en tur til legen jeg.. jeg har daglig problemer med ryggen.. ikke noe godt.. :/ høres ikke ut som typpiske bekkenløing, men hva vet jeg.. finst kanskje mange typer? :)
 
Jeg hadde akkurat det samme! Dro til kiropraktor. Hun sa det kunne være bekkenplager, men også at kroppen min (som er vant til regelmessig trening) kan reagere på min plutselige inaktivitet. Har så og si ikke rørt meg på 3 måneder...

Uansett, hun ga meg noen øvelser, og ba meg begynne å gå korte turer, og det gjorde underverker - nå er jeg fin igjen :)
 
Jeg hadde akkurat det samme! Dro til kiropraktor. Hun sa det kunne være bekkenplager, men også at kroppen min (som er vant til regelmessig trening) kan reagere på min plutselige inaktivitet. Har så og si ikke rørt meg på 3 måneder...

Uansett, hun ga meg noen øvelser, og ba meg begynne å gå korte turer, og det gjorde underverker - nå er jeg fin igjen :)

Så bra! Hva slags øvelser fikk du da? Sliter litt med korsryggen selv om dagen...
 
Takk for svarene! Tror jeg bare tar det opp med jordmor når jeg skal dit om 2 uker!
 
Synes det høres ut som bekkenplager jeg da.
 
Back
Topp