Ruller babyen fra rygg til mage?

Er det flere som har opplevd at baby ikke er så interessert i å rulle mer, et par dager etter at de har knekt koden? Vår rullet for første gang helt uten noe støtte i helgen. Da var hun ivrig på å snu seg hele tiden, men de siste par dagene har hun ikke hatt lyst å rulle mer. Prøver å oppmuntre ved hjelp av leker, men virker bare som hun ikke orker..
 
Er det flere som har opplevd at baby ikke er så interessert i å rulle mer, et par dager etter at de har knekt koden? Vår rullet for første gang helt uten noe støtte i helgen. Da var hun ivrig på å snu seg hele tiden, men de siste par dagene har hun ikke hatt lyst å rulle mer. Prøver å oppmuntre ved hjelp av leker, men virker bare som hun ikke orker..

Samme her! Jeg har prøvd å motivere med leker etc, men hun blir bare sur av at de er utenfor rekkevidde:shifty:
 
Er det flere som har opplevd at baby ikke er så interessert i å rulle mer, et par dager etter at de har knekt koden? Vår rullet for første gang helt uten noe støtte i helgen. Da var hun ivrig på å snu seg hele tiden, men de siste par dagene har hun ikke hatt lyst å rulle mer. Prøver å oppmuntre ved hjelp av leker, men virker bare som hun ikke orker..

Her rullet han som bare det med en gang han hadde knekt koden. Så var det et par dager hvor han ikke gadd virket det som. Igår rullet han rett oppi et fat med sjokoladekake da vi var på piknik, og har fortsatt siden, så vet ikke om han trengte en liten pause for å "fordøye" det hele:))
 
Samme her! Jeg har prøvd å motivere med leker etc, men hun blir bare sur av at de er utenfor rekkevidde:shifty:

Her rullet han som bare det med en gang han hadde knekt koden. Så var det et par dager hvor han ikke gadd virket det som. Igår rullet han rett oppi et fat med sjokoladekake da vi var på piknik, og har fortsatt siden, så vet ikke om han trengte en liten pause for å "fordøye" det hele:))

Da regner jeg med det er normalt.
Er kanskje ikke så rart at de trenger en liten pause, når de har strevd så hardt i flere dager [emoji4]
 
Er det flere som har opplevd at baby ikke er så interessert i å rulle mer, et par dager etter at de har knekt koden? Vår rullet for første gang helt uten noe støtte i helgen. Da var hun ivrig på å snu seg hele tiden, men de siste par dagene har hun ikke hatt lyst å rulle mer. Prøver å oppmuntre ved hjelp av leker, men virker bare som hun ikke orker..

Samme her når det gjalt rulling fra mage til rygg ;)
Den andre veien venter vi fortsatt på :)
 
Da er vi igang her også. Så nå må storesøstrene passe litt bedre på tingene sine [emoji85]
 
Er det flere som har opplevd at baby ikke er så interessert i å rulle mer, et par dager etter at de har knekt koden? Vår rullet for første gang helt uten noe støtte i helgen. Da var hun ivrig på å snu seg hele tiden, men de siste par dagene har hun ikke hatt lyst å rulle mer. Prøver å oppmuntre ved hjelp av leker, men virker bare som hun ikke orker..

Nå ruller mi som bare det igjen :) måtte nok bare ha seg en pause.
Nå har hun begynt å utforske rulling fra mage tilbake til rygg også, men har ikke helt turt å slippe seg helt rundt enda [emoji6]
 
Ruller hele tiden. Men kommer seg jo ikke tilbake[emoji31][emoji31][emoji31] hun blir jo så irritert[emoji23]
 
Rullet fra mage ganske lenge.. og fra rygg til mage i går for første gang. 4 mnd og 3 uker.
 
Har som flere skriver hatt litt rullepause men nå har hun begynt å rulle for å få tak i leker el og gjør det aller helst når jeg ikke er der :p flere ganger jeg kommer tilbake etter max 1 min og da har hun gjerne rulla seg utafor matta:joyful:
Knakk koden fra rygg til mage den veien hun ikke har fått til før denne uka, og ville bare rulle selv om hun klaga meg en gang hun kom på magen:hilarious:
 
Back
Topp