Rosa til gutt

Null stress, min eldste valgte seg rosa Cherrox den høsten han var 3,5 år. Fikk ikke noe kommentarer på det :)
 
Er så mye tøffe rosa guttklær nå så hadde min gutt kledd rosa hadde han hatt rosa klær :) Syns det er tøft på gutter :)
 
Ja det hadde jeg, åoden ønsket seg rosa hansker i fjor da han gikk i 2.klasse, det fikk han
 
Vi hadde en gutt i bhg som gikk i jenteklær. Det var ikke noe problem :)
 
Min 3.klassing har rosa skjorter og rosa t-shirts. Det har han hatt siden han var baby-og siden han begynte på skolen har det vært hans favoritt-t-shirt-farge! Han er veldig guttegutt, han er bare veldig glad i rosa overdeler. Aldri fått kommentarer.
 
Jeg synes ikke det er noe spørsmål engang. Hva vil vi lære barna våre, at det er viktigere å passe inn enn å være den du er? Barn burde læres å stå for det de tror på, og at det av og til kan være viktig å gå mot strømmen. Målet er jo å oppdra selvstendige mennesker, ikke sau :)
 
For to vintre siden slo vi til og kjøpte vintersko til de tre største. Alle tre parene var sorte, men på guttene sine var det rosa detaljer og på jenta sine var det blå detaljer. Det var disse de hadde igjen i riktig størrelse og ungene var kjempefornøyde. Det er opp til oss foreldre å lære ungene våre at dette er greit :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Voksne menn bruker jo rosa, så hvorfor ikke små gutter?
 
Gutten her ville absolutt ha rosa votter i fjor da var han 3år å var så stolt av dem. Å gikk rundt i barnehagen med dem å viste dem til alle. Nå er det kun turtles å sånn som gjelder så her i huset så varier sånn hele tiden. Men vil han ha så får han.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Om gutten vil ha det så er det bare og go for it :)
 
Her har guttungen flere ganger hatt på seg rosa klær.. brukt vesker, lekt med dukker, dukkevogn og barbie..
Ser ikke noe galt i det :) han er 2 år og 9 mnd gammel :)
 
Back
Topp