Rosa til gutt

Hormonfrøkna

I full hormoni!
Februar 2014 - Skjult forum
Jeg har en tre år gammel gutt som ønsker seg rosa klær. Har ingen problemer med det selv, men er litt redd for reaksjoner fra eldre barn.

Hadde dere kjøpt rosa klær til gutt?
 
Etter å ha sett episoden født i feil kropp, så uten tvil! Viktig å lytte til barna sine om dems ønsker og behov! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gutten min har rosa klær som han har valgt ut selv og jeg har aldri hørt én eneste negativ kommentar. Rosa er jo faktisk blitt helt vanlig for begge kjønn så man kan faktisk kle gutter i litt mer rocka gutteklær som er rosa:) men om han ville hatt strutteskjørt så skulle han fått det også:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde absolutt latt han få, om han får reaksjoner fra andre barn får man heller lære dem at det ikke er noe å reagere på :)
 
Vi har noen rosa pikéskjorter :) kjøpt på HM. Han vil forøvrig ikke bruke den :p men jeg syns de er fine. Han blir 5.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvis han vil så ser jeg ikke noe problem med det. Vet flere gutter som her vært glad i rosa jeg, og det har ikke vært noe problem. Eldste gutten vår hadde i en periode rosa rom, og kan ikke komme på at noen kommenterte det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Rosa e kjempe stilig på gutter. Hadde absolutt kjøpt til min gutt om han hadde villa hatt. Her har vi forresten knall rosa boxera til han.. E favoritten hans :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gutten min har ikke ønsket seg noen "jenteklær" enda, men har flere leker som kanskje ville vært sett på som "jenteleker" av noen. Han er 2,5 da - kommer til å få det han vil opp gjennom sånn sett ;)
 
Min ønsker seg også rosa, vet om flere gutter i barnehagen som liker rosa.
Neste gang vi skal handle klær, skal vi se om vi finner noe rosa.
 
Låt han få det. Syns de e fint me rosa på killar. Har sett Mange både stor og små killar i rosa färge
 
Ja, om han ønsker det ville jeg kjøpt det:)

Er jo blitt mer vanlig til gutter også:)
 
Finnes mange kule og tøffe rosa tskjorter og skjorter for gutter. Min er også glad i fargen og han får gå med det. Aldri opplevd no negativt med det;)
 
Eldre gutter, til og med menn, går jo med knæsj rosa bukser i disse dager. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvis mini vil ha rosa klær når han blir gammel nok kjøper jeg det til ham. Det mange gutter i rosa for tiden :)
 
Kjør på!


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
 
hadde noen av guttene mine bedt om det sjøl så hadde de fått det :)
 
Nå har jeg bare jente, men hun får spiderman klær, blå bukser eller hva ho enn vil ha. Så tenker at om jeg hadde hatt gutt så hadde han fått gå i rosa :) Velger å håpe at unger nå om dagen ser på det som helt greit.. Spesielt om det er gutteklær, bare rosa.
 
Ta med han i butikken og la han velge noen rosa klær selv, vis han både rosa klær i gutteavdelingen og jenteavdelingen.
Jentene mine hadde fint kunnet handle i gutteavdelingen om de ville;)


Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015
 
Storebror har 2 babyrosa t-skjorter. Syns de er kjempe fine. :-D Så ville hørt på han jeg. Han er jo bare 3 år. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp