Rolf

Stramt tungebånd har han definitivt ikke, for han kan sleike seg på hakespissen og nesetippen - på grensen til slangetunge [emoji85][emoji23]. Høy gane kan han ha... satser på at lyden blir borte om en stund.

Haha. Det kan jeg også. Slikke meg selv på nesa!
 
Huff, ikke noe kjekt hvis brokkene skal være smertefulle nei - håper som dere at det var et isolert tilfelle, eller at dere får gjort noe med det raskere hvis ikke.

Beskrivelsene dine er ellers fantastiske, og nokså gjenkjennelige. Særlig den åringen fra rap over skuldra og nedover, de er riktig så mobile når de bare vil - og det er en mammapupp i nærheten. Hjelpes!
 
Herlige Rolf

Hvis brikkene fortsetter å plage han må dere høre med legene ja. De opererer ofte tidligere dersom barnet er mye plaget av dem
 
Bikker trolig 3 kilo endelig han i helgen da :D
 
16. August

7583566704_IMG_8199.JPG

Torsdag. Har helt glemt å veie Rolf i dag. Første skoledag for mellomste. Stor stas i heimen. Siden begge foreldre ville bli med til skolen, måtte Rolf finne seg i å bli med. Det er dårlig med parkering rundt skolen, og den ligger bare 700m unna, så vi bestemte oss for å gå. Bergen bestemte seg for å vaske oss på veien, i tilfelle vi hadde slurvet før vi gikk hjemmefra. Rolf oppførte seg nesten eksemplarisk på turen til skolen, men da vi skrøt av han, svarte han med å plinge nesten hele veien hjem.

Natten forløp usedvanlig stille. Evt så var mor så trøtt at alarmene ble overhørt. Uansett så viste alarmloggen at det ikke var noen skumle alarmer i natt. Måtte det fortsette sånn!!

Lille har oppdaget at det går an å sove på folk. Og det er mye koseligere enn å sove alene. Hvis man roper på puppen først, er man garantert litt sovetid på mamma. Det er veldig lett å avsløre når han bare vil ha oppmerksomhet og kos, og når han er sulten. Hakkehakkespett jakter omtrent sånn...

7717867136_IMG_8219.JPG
Jeg er sulten, derfor slikker jeg meg rundt munnen. Da pleier mamma plukke meg opp.

7717868768_IMG_8215.JPG
Se der ja. Maten er nær, men ikke akkurat her. La meg lete litt.

7516511456_IMG_8214.JPG
Ikke her...

7657033840_IMG_8213.JPG
Ikke her...

7516511408_IMG_8218.JPG
Her, her er den. Se til å koble meg på!!

IMG_5439.JPG
20 min senere...
 
Den fyren det altså ❤️
 
Hakkespett-Rolf - fantastisk!!
 
Vakreste lille altså

Håper mellomste hadde en fin første skoledag
 
Hehe, herlig:Heartblue Og gratulerer med ny skolegutt:)
 
Vakreste lille altså

Håper mellomste hadde en fin første skoledag

Hehe, herlig:Heartblue Og gratulerer med ny skolegutt:)

IMG_5453.JPG
Mellomste var rimelig klar for skole, syntes det var kjempegøy og valgte selv å bli igjen på SFO fremfor å gå hjem sammen med storebror [emoji12][emoji1303]. Tipptopp med 9 stk i klassen.
 
Vis vedlegget 271131
Mellomste var rimelig klar for skole, syntes det var kjempegøy og valgte selv å bli igjen på SFO fremfor å gå hjem sammen med storebror [emoji12][emoji1303]. Tipptopp med 9 stk i klassen.
Fineste skolegutten da:Heartblue Gruer meg til neste år, ikke helt klar for skole kjenner jeg:p
 
Er så kjekt med fugleunge baby [emoji7] å så sjarmerende [emoji173]️

Og for en stolt skolegutt [emoji4] du er heldig krølle som har så flotte gutter [emoji4]
 
Back
Topp