Reisen fra jente til mor. <3

Cd15
Irritabel, flørtete, grinete, glad, sliten osv... pms? :p
Litt lite el-slim syns jeg, men det kommer helt glatt vannete slim når jeg tørker meg. Brystvortene begynner å bli vondere. Kan tenkte meg at el er her mellom 4-7 dager.
fe2c27af251d6c0b7b9ff3a8eae81457.jpg
Dagens el-test
a54db2ec1ee105a10854d0bc672ae691.jpg
De siste tre el-testene sammenlignet.
d6b3fb7d50a7ede23e454d1b3144e7b8.jpg
 
Cd15
Irritabel, flørtete, grinete, glad, sliten osv... pms? :p
Litt lite el-slim syns jeg, men det kommer helt glatt vannete slim når jeg tørker meg. Brystvortene begynner å bli vondere. Kan tenkte meg at el er her mellom 4-7 dager.
fe2c27af251d6c0b7b9ff3a8eae81457.jpg
Dagens el-test
a54db2ec1ee105a10854d0bc672ae691.jpg
De siste tre el-testene sammenlignet.
d6b3fb7d50a7ede23e454d1b3144e7b8.jpg
Heia egget :Heartred
 
Cd15
Irritabel, flørtete, grinete, glad, sliten osv... pms? :p
Litt lite el-slim syns jeg, men det kommer helt glatt vannete slim når jeg tørker meg. Brystvortene begynner å bli vondere. Kan tenkte meg at el er her mellom 4-7 dager.
fe2c27af251d6c0b7b9ff3a8eae81457.jpg
Dagens el-test
a54db2ec1ee105a10854d0bc672ae691.jpg
De siste tre el-testene sammenlignet.
d6b3fb7d50a7ede23e454d1b3144e7b8.jpg
Det er jo en økning der, så det er nok ikke lenge igjen til el :) Heia egget!:Heartred
 
Når pleier el å komme? Ser en økning så el er forhåpentligvis ikke langt unna :)
 
Når pleier el å komme? Ser en økning så el er forhåpentligvis ikke langt unna :)

Jeg er faktisk ikke sikker. Syklusen har vært så forskjellig i det siste. Egentlig cd19 virker det som den har vært på oftest. Men den tror den var cd 17 i januar også var den cd 22 i forrige. Så håper den er rett rundt hjørnet. Ihvertfall innen en uke :)
 
Var på do og tisset i sted. Merkeligste utfloden i trusen! Den var nesten litt lilla faktisk. Blanding av brun/hvit og rød blir vel litt lilla? Kan det være el-blødning? Kjenner det begynner å skje litt ting!
 
Lilla faktisk[emoji85] den har jeg ikke sett før. Men kan nok være som du sier en el blødning

Ja, har ikke sett før jeg heller :p men ja mer rødlilla da kanskje :p gikk så fort i svingene når jeg var på do. Husker bare jeg tenkte hæææ hva er dette?? [emoji23]
 
Har du spist masse blåbær eller noe? [emoji197]
Hohoho
 
Var på do og tisset i sted. Merkeligste utfloden i trusen! Den var nesten litt lilla faktisk. Blanding av brun/hvit og rød blir vel litt lilla? Kan det være el-blødning? Kjenner det begynner å skje litt ting!
Blå + rød blir lilla. Brun pluss rød blir mørkere rød... men følg med på det, forhåpentlig el-blødning, men greit at ikke en infeksjon går ubemerka :)

Hvordan var tempen?
 
Blå + rød blir lilla. Brun pluss rød blir mørkere rød... men følg med på det, forhåpentlig el-blødning, men greit at ikke en infeksjon går ubemerka :)

Hvordan var tempen?

Jeg tror faktisk at det var i trusen den så lilla ut også tørket jeg det av med papir og på papiret så det mer brunt ut. Angrer på at jeg ikke studerte det nøyere og sjekket konsistens osv [emoji85]
Men ja, må passe opp for infeksjon!
Tempen i dag er nok litt høyere enn den skulle vært fordi det har vært så sykt varmt i natt, mini falt ut av sengen (landet heldigvis på pute) og jeg spratt opp, men raskt i seng igjen (husker ikke når i natt dette var da :p), pluss litt sein temping.
a1b272c3a5ef36571e3433112ac17605.jpg
 
Jeg tror faktisk at det var i trusen den så lilla ut også tørket jeg det av med papir og på papiret så det mer brunt ut. Angrer på at jeg ikke studerte det nøyere og sjekket konsistens osv [emoji85]
Men ja, må passe opp for infeksjon!
Tempen i dag er nok litt høyere enn den skulle vært fordi det har vært så sykt varmt i natt, mini falt ut av sengen (landet heldigvis på pute) og jeg spratt opp, men raskt i seng igjen (husker ikke når i natt dette var da :p), pluss litt sein temping.
a1b272c3a5ef36571e3433112ac17605.jpg
Brunt er jo gammelt. Så hadde det vært el så hadde nok el vært allerede, men kan rett og slett være noe fra forrige samleie som ikke har kommet ut, eller bare litt rester. Leste mange som har spotta litt første syklus etter sa :) er ikke noe negativt, bare at kroppen kvitter seg med det. Og kanskje tappen driver å åpner seg litt mot el slik at det kommer ut bare :)
Huffda. Bra det gikk bra, men minstemann ^^ gadd ikke en gang temp i natt, sovi så dårlig og vært oppe så mange ganger at det bare var bortkasta [emoji14]
 
Brunt er jo gammelt. Så hadde det vært el så hadde nok el vært allerede, men kan rett og slett være noe fra forrige samleie som ikke har kommet ut, eller bare litt rester. Leste mange som har spotta litt første syklus etter sa :) er ikke noe negativt, bare at kroppen kvitter seg med det. Og kanskje tappen driver å åpner seg litt mot el slik at det kommer ut bare :)
Huffda. Bra det gikk bra, men minstemann ^^ gadd ikke en gang temp i natt, sovi så dårlig og vært oppe så mange ganger at det bare var bortkasta [emoji14]

Nå hadde jeg sånn utflod igjen! Men den er rosa altså! Vet ikke hva jeg tenkte i går, men nå var jeg forberedt på å finne noe utenom normalen :p det er litt rosa blandet med hvit-aktig utflod. Ikke strekkbart, mer lotion... hva betyr dette? :p
 
Nå hadde jeg sånn utflod igjen! Men den er rosa altså! Vet ikke hva jeg tenkte i går, men nå var jeg forberedt på å finne noe utenom normalen [emoji14] det er litt rosa blandet med hvit-aktig utflod. Ikke strekkbart, mer lotion... hva betyr dette? :p
Er nok bare gammelt blod blanda med utflod bare. Men kanskje greit å ringe ned å få en legetime bare for å være sikker :)
 
Back
Topp