Reisen fra jente til mor. <3

d0bba364058688d29783346d14554b4b.jpg

Hmmmm dagens.
 
Mine går i fra å være ultrasvak til kjempe sterk, så du skal nok se at EL kommer snart ;)
 
Tror ikke du skal henge deg så mye opp i fargene jeg. Den kan jo gå i fra svak til knall sterk bare på noen timer.

Ja jeg ser jo de gjør det hos andre :p jeg bare hadde det ikke sånn sist pp. Og det er eneste jeg kan sammenligne med siden jeg ikke har prøvd dette før [emoji85] jeg vil bare ha el og være ferdig med det! Bli gravid og være det til jeg er poppeklar. Jeg klarer ikke å få vekk følelsen av at jeg er gravid. Må fortelle meg selv det hver dag at jeg ikke er gravid. Var visst ikke så lett å nullstille seg etter den SAen. :p
 
Enig. Mine gjør det.

(Jeg tar meg selv i å trykke "enig" på veeldig mye av det du skriver :laughing002)

Jo jeg vet jo det. Tror egentlig ikke det er el-testene jeg "sliter" med. Er mer det at jeg må leite etter el når jeg egentlig skulle ha vært gravid som er irriterende.. [emoji85]
 
Kjenner at lysten sniker seg innpå nå. Og hadde bitte litt ubehag under akten i sted, så kanskje el ikke er så langt unna? [emoji848] syns dagene frem til el er så uuutrolig lange! Fuck dpo liksom, dette er mye værre [emoji23]
 
Jo jeg vet jo det. Tror egentlig ikke det er el-testene jeg "sliter" med. Er mer det at jeg må leite etter el når jeg egentlig skulle ha vært gravid som er irriterende.. [emoji85]

Ja, det skjønner jeg veeldig godt :(

Stoor klem til deg ❤
 
Kjenner at lysten sniker seg innpå nå. Og hadde bitte litt ubehag under akten i sted, så kanskje el ikke er så langt unna? [emoji848] syns dagene frem til el er så uuutrolig lange! Fuck dpo liksom, dette er mye værre [emoji23]

Enig! Og for min del er det SÅ nervepirrende, siden jeg ikke vet om EL kommer i det hele tatt :wideyed:
 
Kjenner at lysten sniker seg innpå nå. Og hadde bitte litt ubehag under akten i sted, så kanskje el ikke er så langt unna? [emoji848] syns dagene frem til el er så uuutrolig lange! Fuck dpo liksom, dette er mye værre [emoji23]
Tiden før EL er såå mye værre enn DPO:hilarious:
 
Syns dpo er verre enn før EL :p Før EL kan en jo legge inn aksjer og kose seg (faktisk gjøre noe ;) ), mens dpo er jo bare venting. Og de dagan går jo sååå sakte :p
 
Last edited:
Enig! Og for min del er det SÅ nervepirrende, siden jeg ikke vet om EL kommer i det hele tatt :wideyed:

Ja, jeg har jo egentlig aldri fått bekreftet det før forrige pp. Tror faktisk ikke jeg hadde el før jul. Jeg trodde sååå mange ganger at jeg var gravid, men ustabil syklus og egentlig ingen tegn til el. Men da "prøvde" vi ikke. Var mer sånn "det som skjer, skjer", men så skjedde ingenting [emoji23]
 
Syns etter dpo er verre enn før dpo :p Før dpo kan en jo legge inn aksjer og kose seg (faktisk gjøre noe ;) ), mens etter dpo er jo bare venting. Og de dagan går jo sååå sakte :p

For oss som ikke vet om EL i det hele tatt kommer, og evt. når, er det bare dritskummelt :hilarious:
 
Jo jeg vet jo det. Tror egentlig ikke det er el-testene jeg "sliter" med. Er mer det at jeg må leite etter el når jeg egentlig skulle ha vært gravid som er irriterende.. [emoji85]

Skjønner veldig godt hva du mener!! Håper du får el snart! [emoji8]
 
Back
Topp