Reisen fra jente til mor. <3

Omg!!! Bestevenninnen min er blitt gravid! :D hun har prøvd siden august og nå satt den! Åååååå jeg er sååååå glad!! Nå skal jeg bli gravid også! Søren heller! [emoji23] røk en el-test nå bare for å sjekke :p
6434d288bcc2e28f161fd186f87651b7.jpg
 
Omg!!! Bestevenninnen min er blitt gravid! :D hun har prøvd siden august og nå satt den! Åååååå jeg er sååååå glad!! Nå skal jeg bli gravid også! Søren heller! [emoji23] røk en el-test nå bare for å sjekke :p
6434d288bcc2e28f161fd186f87651b7.jpg
Så koselig :D tenk å evt få gå sammen med bestevenninen sin da ^^
 
Omg!!! Bestevenninnen min er blitt gravid! :D hun har prøvd siden august og nå satt den! Åååååå jeg er sååååå glad!! Nå skal jeg bli gravid også! Søren heller! [emoji23] røk en el-test nå bare for å sjekke :p
6434d288bcc2e28f161fd186f87651b7.jpg
Så koselig :D Så sterk den streken var allerede da gitt :wideyed: Mine er så svake atte:hilarious:
 
Så koselig :D Så sterk den streken var allerede da gitt :wideyed: Mine er så svake atte:hilarious:

Ja ble litt overrasket! Jeg er jo bare på CD 8, men har begynt å få litt vondt i brystene i dag. Enten så er hormonene mine på tur eller så kommer el tidlig! Håper på den siste :p
 
Omg!!! Bestevenninnen min er blitt gravid! :D hun har prøvd siden august og nå satt den! Åååååå jeg er sååååå glad!! Nå skal jeg bli gravid også! Søren heller! [emoji23] røk en el-test nå bare for å sjekke :p
6434d288bcc2e28f161fd186f87651b7.jpg

Så koselig! Håper det klaffer for deg nå så dere kan være sammen om det :)
 
Er tempen høy eller ligger den helt ok? Sist mnd var jo tempen både høyt og lavt før el. Ser mer stabil ut denne gangen. Foreløpig ihvertfall :p
cac046543bd0c0e8f8813ecbac2318ad.jpg
 
Er tempen høy eller ligger den helt ok? Sist mnd var jo tempen både høyt og lavt før el. Ser mer stabil ut denne gangen. Foreløpig ihvertfall :p
cac046543bd0c0e8f8813ecbac2318ad.jpg
Ser ut som du har tempet til ca samme tid hver dag, sikkert derfor den er jevnere ^^ men vær forberedt på at den kan være anderledes etter en sa. Kan logge litt høyere osv. Men man får visst el alikevel ^^
 
Ser ut som du har tempet til ca samme tid hver dag, sikkert derfor den er jevnere ^^ men vær forberedt på at den kan være anderledes etter en sa. Kan logge litt høyere osv. Men man får visst el alikevel ^^

Ja tenkte at det kanskje hadde noe med det å gjøre. Husker ikke hvilke tider jeg tempet før el sist, men det er noe lunde likt som da jeg tempet fra el og ut i dpo. Sånn mellom kl 7 og kl 8 jeg temper. Kommer an på når jeg våkner. Men ser ut som det funker bra :)
 
Omg!!! Bestevenninnen min er blitt gravid! :D hun har prøvd siden august og nå satt den! Åååååå jeg er sååååå glad!! Nå skal jeg bli gravid også! Søren heller! [emoji23] røk en el-test nå bare for å sjekke [emoji14]
6434d288bcc2e28f161fd186f87651b7.jpg
Åååå krysser fingrene for deg! Det er så fint å gå gravid sammen med noen [emoji178][emoji178] jeg gikk gravid sammen med både en god veninne og svigerinnen min! Venninnen min fødte dagen etter meg, så vi lå på føden samtidig [emoji23] og vi trente sammen og gikk på gravidyoga. Kjempekoselig [emoji175] håper dere får oppleve dette sammen!![emoji122][emoji122][emoji122]
 
Er tempen høy eller ligger den helt ok? Sist mnd var jo tempen både høyt og lavt før el. Ser mer stabil ut denne gangen. Foreløpig ihvertfall :p
cac046543bd0c0e8f8813ecbac2318ad.jpg

Hvor tempen ligger er jo litt individuelt, men jeg syntes ikke tempen er for høy nei [emoji4] ligger rundt samme temp selv før EL. [emoji6]
 
Åååå krysser fingrene for deg! Det er så fint å gå gravid sammen med noen [emoji178][emoji178] jeg gikk gravid sammen med både en god veninne og svigerinnen min! Venninnen min fødte dagen etter meg, så vi lå på føden samtidig [emoji23] og vi trente sammen og gikk på gravidyoga. Kjempekoselig [emoji175] håper dere får oppleve dette sammen!![emoji122][emoji122][emoji122]

Takk :) ja det hadde virkelig vært fantastisk om vi kunne godt igjennom dette sammen [emoji173] sååå morsomt! :D det er jo nesten litt komisk! Hehe men samtidig drømmescenario :p Hehe
Ja jeg trenger absolutt en gravid jeg kan trene med :p
 
Hvor tempen ligger er jo litt individuelt, men jeg syntes ikke tempen er for høy nei [emoji4] ligger rundt samme temp selv før EL. [emoji6]

Ser at forrige pp lå tempen min på mellom 36.30 og 36.40 sånn noen dager før el, så sank den litt og så steg den litt igjen på el-dagen :)
Men en stund før el var det jo Berg og dalbane [emoji85] det var vel den perioden tennene til mini var værst om natten.
7337969d5478ba79eb946bf3b9e3a750.jpg
 
Så gøy at bestevennina di er gravid også :D

Håper spiren sitter skikkelig nå på denne pp :D :D

Ja! Helt fantastisk [emoji173] Nå klarer jeg ikke å se for meg negativ test for min del altså. Kommer til å bli såååå skuffet hvis det ikke klaffer.
 
Back
Topp