Reisen fra jente til mor. <3

cf92e0479788c46a4f9251fb14abf01d.jpg

Er den sterkere i dag?
Legger med gårsdagens
2f87c5395c50f4eedac10eaa94065901.jpg

Og søndagens
d58d5e5ed4c0f7d205cfa2b28c9e85f2.jpg
 
Synes jeg ser litt forskjell. Men endrer det seg ikke litt før lh toppen kommer da? Ene dagen kan være sterkere og neste dag litt svakere..

Tester du på kveld du?
 
Synes jeg ser litt forskjell. Men endrer det seg ikke litt før lh toppen kommer da? Ene dagen kan være sterkere og neste dag litt svakere..

Tester du på kveld du?

Jo, de kan jo gå litt opp og ned før positiv.
Ja denne gangen tester jeg på kvelden. Mulig jeg bytter om litt etterhvert. Har ikke bestemt meg :p
 
Skikkelig pms på gang. Har begynt å få litt utflod, ikke strekkbart ennå. Trodde jeg hadde det på mandag, men var muligens rester etter mannen.
Jeg har NULL lyst nå... men blir jo ikke baby hvis ikke vi hopper i høyet. Jeg er rett og slett grinete og irritert på mannen.
Heldigvis så har vi litt tid før el ennå...
Kanskje vi rett og slett bare må ha litt sex også blir det bedre av seg selv etter det. Alt ble bare drit etter SAen. Mannen er mer giret på baby da, men jeg er ihvertfall helt på trynet. Føler meg som en sliten bestemor som bare klager. Nå har jeg riktignok legit grunner å klage for da :p men føles ikke bra! Så i dag måtte jeg rett å slett ha litt forskjellige typer sjokolade som jeg kan smaske på utover dagen.
 
Skikkelig pms på gang. Har begynt å få litt utflod, ikke strekkbart ennå. Trodde jeg hadde det på mandag, men var muligens rester etter mannen.
Jeg har NULL lyst nå... men blir jo ikke baby hvis ikke vi hopper i høyet. Jeg er rett og slett grinete og irritert på mannen.
Heldigvis så har vi litt tid før el ennå...
Kanskje vi rett og slett bare må ha litt sex også blir det bedre av seg selv etter det. Alt ble bare drit etter SAen. Mannen er mer giret på baby da, men jeg er ihvertfall helt på trynet. Føler meg som en sliten bestemor som bare klager. Nå har jeg riktignok legit grunner å klage for da :p men føles ikke bra! Så i dag måtte jeg rett å slett ha litt forskjellige typer sjokolade som jeg kan smaske på utover dagen.
Jeg hadde også skikkelig pms tidlig i dpo-land, og det gikk hardt utover samboer :confused: av og til må man jaggu unne seg noe, det tar på med prøvingen og når dere i tillegg mistet :( Kos deg masse med sjokoladene dine, du! :Heartred
 
Jeg hadde også skikkelig pms tidlig i dpo-land, og det gikk hardt utover samboer :confused: av og til må man jaggu unne seg noe, det tar på med prøvingen og når dere i tillegg mistet :( Kos deg masse med sjokoladene dine, du! :Heartred

Takk [emoji173][emoji173][emoji173] det hjalp faktisk veldig med sjokolade [emoji4] nå gleder jeg meg til mannen kommer hjem fra jobb [emoji173]
 
Hmm. Ser ut som el-testen er svakere i dag.
Verker litt i brystene i kveld.
10f017e113fde383f799221d3bf37126.jpg
 
Hmm. Ser ut som el-testen er svakere i dag.
Verker litt i brystene i kveld.
10f017e113fde383f799221d3bf37126.jpg
Husk at det at testene har vært sterke kan være resterende mengder hcg som tukler med de, som ikke er høye nok til å slå ut på gtest :) Så nå synker testene mot et "normalt" nivå kanskje? :)
Kan være en teori :)
 
Husk at det at testene har vært sterke kan være resterende mengder hcg som tukler med de, som ikke er høye nok til å slå ut på gtest :) Så nå synker testene mot et "normalt" nivå kanskje? :)
Kan være en teori :)

Tror du det har vært mer hcg i kroppen når den var nede i 10 forrige mandag? Det er over en uke siden.. :/
 
Skikkelig pms på gang. Har begynt å få litt utflod, ikke strekkbart ennå. Trodde jeg hadde det på mandag, men var muligens rester etter mannen.
Jeg har NULL lyst nå... men blir jo ikke baby hvis ikke vi hopper i høyet. Jeg er rett og slett grinete og irritert på mannen.
Heldigvis så har vi litt tid før el ennå...
Kanskje vi rett og slett bare må ha litt sex også blir det bedre av seg selv etter det. Alt ble bare drit etter SAen. Mannen er mer giret på baby da, men jeg er ihvertfall helt på trynet. Føler meg som en sliten bestemor som bare klager. Nå har jeg riktignok legit grunner å klage for da :p men føles ikke bra! Så i dag måtte jeg rett å slett ha litt forskjellige typer sjokolade som jeg kan smaske på utover dagen.

Sjokolade hjelper ALLTID, mot ALT! ;)

Tester du også etter EL, bare en gang om dagen? :)
 
Sjokolade hjelper ALLTID, mot ALT! ;)

Tester du også etter EL, bare en gang om dagen? :)

Jaaa [emoji7]
Jepp, tester bare om kvelden foreløpig. Tar sikkert to om dagen når det nærmer seg noe. Sist hadde jeg sterke tester så lenge at de ble tom før jeg fikk se den negativ igjen :p
 
I dag droppet tempen! Og jeg håper det er fordi el er i nærheten. Men ingen el-slim i sikte ennå [emoji33].
Kom igjen da egget! Heia heia!
6682dcd1a6d62280a2280151f118ff2d.jpg
 
Back
Topp