Reisen fra jente til mor. <3

Aiaiai! Etter en hard natt for mor og far så har jeg kommet fram til at det er på tide å slutte med nattammingen og så forhåpentligvis innen 6 mnd slutte å amme Noah. Han blir jo 17 mnd nå og det er ikke så koselig lengre for meg å amme han nå når han er så hardhendt og jeg er gravid.
Så da får vi se hvordan dette går :p
 
Aiaiai! Etter en hard natt for mor og far så har jeg kommet fram til at det er på tide å slutte med nattammingen og så forhåpentligvis innen 6 mnd slutte å amme Noah. Han blir jo 17 mnd nå og det er ikke så koselig lengre for meg å amme han nå når han er så hardhendt og jeg er gravid.
Så da får vi se hvordan dette går :p
Greit med et lite opphold, la føflekk og brystvorter få hvile litt før det er på'n igjen :)
Lykke til [emoji173]
 
Aiaiai! Etter en hard natt for mor og far så har jeg kommet fram til at det er på tide å slutte med nattammingen og så forhåpentligvis innen 6 mnd slutte å amme Noah. Han blir jo 17 mnd nå og det er ikke så koselig lengre for meg å amme han nå når han er så hardhendt og jeg er gravid.
Så da får vi se hvordan dette går :p
Lykke til med avvenning, det går seg nok til;)
Håper kvalmen din gir seg snart! Ikke godt å gå sånn:Heartred kjenner meg så igjen i å ikke orke å lage maten, blir så kvalm av alle luktene!:meh:
 
Aiaiai! Etter en hard natt for mor og far så har jeg kommet fram til at det er på tide å slutte med nattammingen og så forhåpentligvis innen 6 mnd slutte å amme Noah. Han blir jo 17 mnd nå og det er ikke så koselig lengre for meg å amme han nå når han er så hardhendt og jeg er gravid.
Så da får vi se hvordan dette går :p
Sluttet sånn ca da med min og, da fikk han litt natt/morgen og trodde det ville være problematisk å få slutt på det; men Tror han var mer klar for det enn meg, så på tre dager var det gjort. Gråt litt første natten, men roet seg med kos -

Håper det kan gå like greit for dere ;)
 
Lykke til med avvenning, det går seg nok til;)
Håper kvalmen din gir seg snart! Ikke godt å gå sånn:Heartred kjenner meg så igjen i å ikke orke å lage maten, blir så kvalm av alle luktene!:meh:

Takk :) ja håper det :p
Ja merker jeg har brukt altfor mye penger på ferdig laget mat i det siste :p var plutselig blakk nå [emoji85]
 
Sluttet sånn ca da med min og, da fikk han litt natt/morgen og trodde det ville være problematisk å få slutt på det; men Tror han var mer klar for det enn meg, så på tre dager var det gjort. Gråt litt første natten, men roet seg med kos -

Håper det kan gå like greit for dere ;)

Ja altså i går natt var det totalt hysterisk skriking som sikkert holdt alle naboene oppe midt på natten :p i natt holdt han meg våken fra 4-6 :p ikke like mye skriking, men krangling og klaging :p så det var jo sånn sett bedre i natt enn i går natt. Satser på det er enda bedre neste natt :) blir litt lite søvn på oss :p men må vel bare igjennom det!
 
Kjenner jeg skal ha litt amme tips fra deg når den tid kommer. Jeg slet med å amme i 4 mnder. Og du har klart 17 nå! All respekt til deg;)

Det er jo de første 4 mnd som jeg syns er tyngst ihvertfall :p jeg hadde så sinnsyk overproduksjon at alt ble kliss vått når jeg ammet :p måtte ha med meg 3 store gulpekluter når vi skulle et sted. Da var to kluter til melken min som sprutet og en én til gutten som gulpet :p men jeg var heldig som hadde en baby med riktig og godt sugetak som ikke hadde stramt tungebånd :) ellers så er mitt tips å bare amme konstant og bytte pupp hver gang. Og hvis babyen begynner å skrike når du ammer så er de mest sannsynlig pga for høyt trykk. Da må bare puppen få melketrykket ut først og så amme på resten av melken i puppen :) det er jo også den beste og feteste melken ;) Hehe men utover det så er det vel ammehjelp på Facebook jeg har brukt :p
 
Ja altså i går natt var det totalt hysterisk skriking som sikkert holdt alle naboene oppe midt på natten [emoji14] i natt holdt han meg våken fra 4-6 [emoji14] ikke like mye skriking, men krangling og klaging [emoji14] så det var jo sånn sett bedre i natt enn i går natt. Satser på det er enda bedre neste natt :) blir litt lite søvn på oss [emoji14] men må vel bare igjennom det!
Huff da, ikke bare bare med lite søvn - men får seg nok til. Heier masse på dere ;)
 
Det er jo de første 4 mnd som jeg syns er tyngst ihvertfall :p jeg hadde så sinnsyk overproduksjon at alt ble kliss vått når jeg ammet :p måtte ha med meg 3 store gulpekluter når vi skulle et sted. Da var to kluter til melken min som sprutet og en én til gutten som gulpet :p men jeg var heldig som hadde en baby med riktig og godt sugetak som ikke hadde stramt tungebånd :) ellers så er mitt tips å bare amme konstant og bytte pupp hver gang. Og hvis babyen begynner å skrike når du ammer så er de mest sannsynlig pga for høyt trykk. Da må bare puppen få melketrykket ut først og så amme på resten av melken i puppen :) det er jo også den beste og feteste melken ;) Hehe men utover det så er det vel ammehjelp på Facebook jeg har brukt :p

Har aldri hatt nok melk jeg. Også har ungene reagert på alt jeg har spist. Så ble aldri noe koselig å amme.
Men håper det blir annerledes denne gangen da. Ingenting er jo lettere og bedre enn å amme.
 
Har aldri hatt nok melk jeg. Også har ungene reagert på alt jeg har spist. Så ble aldri noe koselig å amme.
Men håper det blir annerledes denne gangen da. Ingenting er jo lettere og bedre enn å amme.

Åja, det har jeg har jeg ikke så mye erfaring med. Var en periode når han var 9-11 mnd jeg hadde lite melk, men da fikk han jo fast føde også hadde han en liten periode han ikke hadde tid til pupp, men jeg bare fortsatte og tilby så ble det mer melk igjen plutselig :p
Ja amme er så enkelt og greit! Og mangen fordeler ja :)
 
Takk :) ja håper det :p
Ja merker jeg har brukt altfor mye penger på ferdig laget mat i det siste :p var plutselig blakk nå [emoji85]
Hehe en ulempe sånn sett men mat må vi ha :D her handles det inn mye ekstra for tiden så jeg er sikker på at jeg har et eller annet i hus som frister å spise:hilarious:
 
Hehe en ulempe sånn sett men mat må vi ha :D her handles det inn mye ekstra for tiden så jeg er sikker på at jeg har et eller annet i hus som frister å spise:hilarious:

Hehe ja, blir sånn :p jeg klarer ikke å tilberede noe mat akkurat nå :p klarer ikke kjøkkenet i det hele tatt [emoji23]
 
Hvordan går det med deg? :) er formen bedre og hvordan går det med avvenningen? :joyful:
 
Hvordan går det med deg? :) er formen bedre og hvordan går det med avvenningen? :joyful:

Det går mye bedre egentlig :) og har begynt å få lyst på sunn mat plutselig :) så i dag ble det laks til middag og smoothie til dessert :) får håpe det varer en stund :)
Fortsatt litt krangling om natten, men det går mye bedre :)
Hvordan går det med deg da? :)
 
I dag er jeg 10+0 :eek: og plutselig et foster inni magen min [emoji173] gleder meg så utrolig til ul om bare 9 dager! :D
517fbfce616b7a34f5714d9b15ee351c.png
 
10 uker alt?! : o Gleder meg til du skal på TUL jeg :joyful::Heartred

Ja det er helt utrolig :eek: men samtidig føler jeg at jeg burde være mye lengre på vei siden jeg har følt meg gravid siden februar når jeg spontanaborterte :p så det blir et langt svangerskap dette her (forhåpentligvis) :) [emoji173] hvordan går det med deg?
 
Back
Topp