Reisen fra jente til mor. <3

Titter innom for å si hei og at jeg forsatt følger med selv om jeg ikke alltid får lagt igjen noen spor. [emoji4][emoji173] Du er jo kommet langt nå! Det høres så koselig ut å dele nyheten med de nærmeste!
 
Ibux kan du vel ta selv om du er gravid? Er det ikke paracet man skal holde seg unna? :)

Ser du har blitt rettet på allerede :p paracet funker desverre heller ikke på disse smertene. Men litt hvile og søvn gjør nok underverker :)
 
Ser du har blitt rettet på allerede [emoji14] paracet funker desverre heller ikke på disse smertene. Men litt hvile og søvn gjør nok underverker :)
Haha, helt enig; Paracet hjelper ikke en møkk mot sånne smerter (regner med det er snakk om de kroniske)[emoji23] kan spise en hel pakke og fortsatt være stuck i senga med smerter når det slår inn! (Slipper heldigvis unna så lenge været oppfører seg)
 
[emoji173] så bra at du klarer å huske på at det er verdt det :)
God bedring, fine du [emoji9]

Ja, det er absolutt verdt det [emoji173] og jeg tåler langt mye mer enn dette også. Bare kjenner litt på tristheten i dag. Og forstår ikke at det er en liten spire inni magen min :p kommer til å få sjokk på ultralyden [emoji23]
Takk, du er så evig god [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Titter innom for å si hei og at jeg forsatt følger med selv om jeg ikke alltid får lagt igjen noen spor. [emoji4][emoji173] Du er jo kommet langt nå! Det høres så koselig ut å dele nyheten med de nærmeste!

Så koselig [emoji173][emoji173] ja, i dag faktisk 7+1 :eek: veldig godt å dele det, ihvertfall siden magen min har est ut. :p
 
Ja, det er absolutt verdt det [emoji173] og jeg tåler langt mye mer enn dette også. Bare kjenner litt på tristheten i dag. Og forstår ikke at det er en liten spire inni magen min [emoji14] kommer til å få sjokk på ultralyden [emoji23]
Takk, du er så evig god [emoji173][emoji173][emoji173]
Nå må snart bv bli fiksa, for jeg får ikke beskjed om svar :s
Når var tul igjen?
 
Har du ingenting du kan ta om smertene blir for galne?
Paracet fungerer ikke i det hele tatt for meg heller. Sukkertøy kaller jeg det :p :p

Håper dagen din blir god i dag :Heartred

Jo jeg har noen homeopatiske dråper for akutt smerte som funker ganske bra :) ginseng dråper. Omtrent det eneste jeg har brukt på laaang tid :)
Føler kvalmen har trappet opp. Vanskelig å få i meg mat. Eller det værste er å tilberede maten[emoji85] gleder meg til kvalmen går over altså! Hvordan går det med deg?
 
Nå må snart bv bli fiksa, for jeg får ikke beskjed om svar :s
Når var tul igjen?

Jeg har ikke sett før nå at dere har skrevet her [emoji85] TUL er 15. Juni. Da er jeg 11+2 :) gleder meg helt sykt! Jeg er så stoked på at bestevenninnen min er gravid at min graviditet kommer veldig i skyggen av det. Føler ikke at det er sant. Tenker oppi hodet at jeg kommer til å bli gravid, ikke at jeg er det [emoji23] hjelper nok med en ul sånn at jeg får se det med egne øyner :D
 
Hvordan går det med deg? :) Er du så dårlig? :(

Kvalmen har trappet opp. Så det er litt hardt om dagen, men det går fint. Kjenner bare at jeg er takknemlig for hver dag som går og håper kvalmen snart er over sånn at jeg ikke føler meg så "syk" lengre. Men herregud jeg er superheldig som ikke har det værre! :p og jeg vet at disse dagene er glemt når kvalmen gir seg :) gleder meg så sykt til TUL!
Med deg da?
 
Ville bare titte innom og se hvordan det går med deg :Heartred Håper formen er bedre:) Klem:Heartred

Så koselig [emoji173] takk for det skjønne deg! Jeg klarer ikke å være like aktiv på bv for tiden. Blir kvalm hvis jeg fokuserer på skjermen for lenge [emoji85] men det går nok snart over :) Håper alt står bra til med deg! [emoji173]
 
Tenker hele tiden at jeg skal oppdatere her, men det er liksom ikke så mye nytt som skjer. :p
Jeg krangler litt med guttungen for tiden. Han nærmer seg 1 1/2 år og er fortsatt helt kokko etter pupp. Så det blir en del amming. Ikke alltid like koselig når kvalmen har slått til. Oooog på den høyre puppen har jeg en føflekk som stikker litt ut. Gjett om den får gjennomgå da![emoji24] den har blitt klort og knepet på så mye at nå er det skorpe på den og for ikke så lenge siden var jeg helt gul på huden rundt. Må nok høre med legen om han skal fjerne den.

Eller så kjenner jeg pulsåren på magen under navlen har fått skikkelig pump i seng. Sånn var det med forrige svangerskapet også. Jeg hadde så heftig puls der at det var vanskelig å høre hjertelyden til babyen fordi pulsen overdøvet den [emoji23] så når jeg ligger på rygg og holder magen helt i ro så hopper magen i rytme med pulsen :p ganske fascinerende :p
 
Jo jeg har noen homeopatiske dråper for akutt smerte som funker ganske bra :) ginseng dråper. Omtrent det eneste jeg har brukt på laaang tid :)
Føler kvalmen har trappet opp. Vanskelig å få i meg mat. Eller det værste er å tilberede maten[emoji85] gleder meg til kvalmen går over altså! Hvordan går det med deg?

Så godt å høre at du har noe som fungerer.
Kvalme er ikke lett altså. Det er ufattelig slitsomt. Slet du med det sist også?

Med meg går det bra. Kjenner jeg er sliten, men kvalmen kjennes ut til å begynne å gi seg[emoji16]

Kan du forresten dytte opp knipetråden du lagde? Finner den ikke igjen
 
Så godt å høre at du har noe som fungerer.
Kvalme er ikke lett altså. Det er ufattelig slitsomt. Slet du med det sist også?

Med meg går det bra. Kjenner jeg er sliten, men kvalmen kjennes ut til å begynne å gi seg[emoji16]

Kan du forresten dytte opp knipetråden du lagde? Finner den ikke igjen

Ja, slet med kvalme sist, men på en helt annen måte :p syns det er værre denne gangen. Så deilig om kvalmen din gir seg nå! :)
Ja tenkte på det i går, men fant den ikke. Den må ha havnet langt ned :p
 
Back
Topp