Reise

TezK

Betatt av forumet
Vi har tenkt å ta oss en Danmarks tur til lørdag (opp ned tur) Jeg er 37 uker nå til torsdag.
Tror dere det skal gå fint? Litt nervøs for at lillegutt bestemmer seg for å ut
 
Vi har tenkt å ta oss en Danmarks tur til lørdag (opp ned tur) Jeg er 37 uker nå til torsdag.
Tror dere det skal gå fint? Litt nervøs for at lillegutt bestemmer seg for å ut

Med båt? Ville ihvertfall hørt med kundeservice. Ikke sikkert de godtar å ta med noen så sent i svangerskapet.
 
Reis i vei... man kan føde både i uke 30 og 37 uten at man får gjort noe med det... jeg reiste til Sverige i uke 39 og reisefølget mitt var mest redd for at ungen kunne bli svensk om jeg fødte der [emoji85][emoji23]
 
Jeg hadde ikke reist. Jeg har født helt opptil termin, og tre uker før termin. Plutselig skjer det!
 
Jeg hadde ikke reist. Tenk om fødselen starter underveis og det blir komplikasjoner? Ikke en risiko jeg hadde vært villig til å ta.

Mannen hadde heller ikke reist. Kjipt å gå glipp av fødselen for en Danmarkstur.
 
Jeg hadde ikke reist. Jeg fødte i uke 37, og med misfarget fostervann og vanskelig fødsel er jeg veldig glad jeg var på sykehus og ikke på en båt.
Men selvfølgelig, fødsel kan starte uansett om man er 30 uker på vei eller 37..men sjansen er jo større når du er så langt på vei[emoji4]
 
Jeg ville ikke reist noe sted hvor det ikke var mulighet for å komme meg til et sykehus. Hadde jeg kjørt bil via Sverige og det var flere sykehus langs veien innen noen timers avstand så ja. Båt - nei.
 
Ble ikke noe tur på oss[emoji13] lillegutt bestemte seg for å komme ut 4 uker før termin [emoji33][emoji4]
 
Ble ikke noe tur på oss[emoji13] lillegutt bestemte seg for å komme ut 4 uker før termin [emoji33][emoji4]

Oi, gratulerer så mye! [emoji4] Fødte du en av de siste dagene? [emoji28]
 
Gratulerer! Godt det ikke skjedde på tur! Skummelt om det hadde blitt komplikasjoner. Jeg mista 2,5L blod rett etter ungen var ute, samme skjedde med ei venninne. Jeg er overlykkelig for at jeg fødte på sykehus.
 
Back
Topp