Prøvere ved St.Olavs

Forum er gull[emoji7] tida går som regel ganske kjapt når man først er i gang! Et ventingen fra innsett til test, og venting mellom forsøk som er verst[emoji5] da kan tida gå saaakte!!
Det er også belastende å ikke kunne planlegge noe, når en ikke vet når en må dra. Spesielt når vi har lang reisevei. Men må bare gjøre det beste ut av det :)
 
Det er også belastende å ikke kunne planlegge noe, når en ikke vet når en må dra. Spesielt når vi har lang reisevei. Men må bare gjøre det beste ut av det :)

Det er sant! Livet blir satt litt på vent når man holder på med dette! Glad vi ikke har såå lang reisevei! «Bare» 2 1/2 time kjøring her[emoji12] men vi kan jo dra hjem mellom uttak og innsett hvertfall!
 
Det er også belastende å ikke kunne planlegge noe, når en ikke vet når en må dra. Spesielt når vi har lang reisevei. Men må bare gjøre det beste ut av det :)
vi må ta fly dagen i forveien.. skal vi bytte? :rolleyes:
fant ut at vi tar oss en skikkelig kjæresteuke istedenfor å ta 12 fly på en uke
 
vi må ta fly dagen i forveien.. skal vi bytte? :rolleyes:
fant ut at vi tar oss en skikkelig kjæresteuke istedenfor å ta 12 fly på en uke
Jeg liker ikke å fly, så vi kjøre. Hehe :) så får vi ta en ikea tur i samme slengen! Kjæresteuke høres bra ut, er jo en flott by. Hvor reiser du fra?
 
Noen som vet om en kan ta Paracet når man går på rekovelle og cetrotide? Har selvfølgelig blitt syk oppi alt! :-/
 
Noen som vet om en kan ta Paracet når man går på rekovelle og cetrotide? Har selvfølgelig blitt syk oppi alt! :-/

Jeg tok noen paracet under stimuleringen ifjor! Jeg fikk influensa to dager før sprøytestart[emoji849] tenkte ikke på å spørre sykehuset om det!
 
Er jo redd de skal svekke Rekovelle sin virkning jeg da. Her tenkes alle scenario:wacky:
Felleskatalogen sier at de ikke er sjekket for at de påvirker hverandre. Så .. trolig finnes det ikke grunn til å anta det kan ødelegge.
 
Er jo redd de skal svekke Rekovelle sin virkning jeg da. Her tenkes alle scenario:wacky:

Jeg fikk mange egg ut, bra befruktning og 5 på frys! Selvom ingen ga baby[emoji20] men St.Olavs var veldige fornøyde! Så det hindret hvertfall ikke medisinene[emoji5]
 
Takk :) satser på det går bra. I morgen er første injeksjon med cetrotide, gleder meg IKKE til den!

Det går bra[emoji8][emoji8] jeg likte heller ikke den, men det gikk jo bra! Tok bare en av den[emoji5]
 
En bare? Jeg hentet ut 5 stk.

Ja, jeg gikk egentlig på Orgalutran! Men i Januar ifjor så slet apotek over hele landet med å få inn Orgalutran! Så når jeg måtte hente ut en ekstra sprøyte etter kontrollen så fikk jeg Cetrotide istedet! Er jo det samme, for å hindre eggløsning! Eneste er at Cetrotide må du blande selv! Orgalutran er ferdig blandet[emoji5]
 
Back
Topp