Prøvere ved St.Olavs

Noe liknende av gonal-f, helt nytt, jeg mistenker at vi er prøvekaniner, er livredd :banghead:

Åh! Går nok helt fint!! St.Olavs er kjempe restriktive og ville ikke gitt deg noe de ikke er sikre på[emoji5][emoji5]

Hvordan gikk det ellers idag? Får du oppstart før jul?[emoji5]
 
Åh! Går nok helt fint!! St.Olavs er kjempe restriktive og ville ikke gitt deg noe de ikke er sikre på[emoji5][emoji5]
Håper det.. jeg har hatt en skikkelig dårlig dag.. Vi var 15timer forsinket til Trondheim så alt har bare vært feil hele døgnet siden vi dro hjemmefra.. alt føles helt feil
 
Håper det.. jeg har hatt en skikkelig dårlig dag.. Vi var 15timer forsinket til Trondheim så alt har bare vært feil hele døgnet siden vi dro hjemmefra.. alt føles helt feil

Uff da[emoji20] da blir ting stress!!

Men hva får du da!? Kort/lang protokoll?? Oppstart??
 
Uff da[emoji20] da blir ting stress!!

Men hva får du da!? Kort/lang protokoll?? Oppstart??
Kort på første forsøket.. nye spennende medisiner :sorry: redd, men det hadde jeg vært uansett hva jeg fikk.
Oppstart.. vet ikke? Denne vinteren sa hun bare.
 
Kort på første forsøket.. nye spennende medisiner :sorry: redd, men det hadde jeg vært uansett hva jeg fikk.
Oppstart.. vet ikke? Denne vinteren sa hun bare.

Går nok fint ifht medisiner! Denne vinteren ja, det var jo ganske uforutsigbart[emoji57][emoji57] håper det ikke blir altfor lenge til da!!
 
Noen som har søkt om søskenforsøk i det siste? Har testdato i morgen, og regner med at det ikke gikk denne gangen. Og siden det var det siste egget på frys må vi søke igjen. Spent på hvor lenge vi må vente på svar og oppstart..
 
Jeg er i gang, og skal på ul mandag [emoji5] grugleder meg, får da dato for "eggsanking" [emoji5]

Noen som vet om man får satt inn to egg på st.olavs? Tenker at det kansje øker sjangsen for å bli gravid [emoji12]
 
Jeg er i gang, og skal på ul mandag [emoji5] grugleder meg, får da dato for "eggsanking" [emoji5]

Noen som vet om man får satt inn to egg på st.olavs? Tenker at det kansje øker sjangsen for å bli gravid [emoji12]

Så spennende[emoji16][emoji16] masse lykke til!!

Jeg har spurt ang to egg inn! Fikk beskjed om at de prøver å unngå det, og evt ikke gjør det før siste forsøk!
 
Noen som har søkt om søskenforsøk i det siste? Har testdato i morgen, og regner med at det ikke gikk denne gangen. Og siden det var det siste egget på frys må vi søke igjen. Spent på hvor lenge vi må vente på svar og oppstart..
Vi er i gang med søskenforsøk nå [emoji5]
 
Jeg er i gang, og skal på ul mandag [emoji5] grugleder meg, får da dato for "eggsanking" [emoji5]

Noen som vet om man får satt inn to egg på st.olavs? Tenker at det kansje øker sjangsen for å bli gravid [emoji12]
Masse lykke til[emoji4] De setter somregel ikke tilbake mer enn et egg på St Olavs nei, da skal det spesielle omstendigheter til. Man kan be om det hvis man har siste forsøk da[emoji4]
 
Jeg er i gang, og skal på ul mandag [emoji5] grugleder meg, får da dato for "eggsanking" [emoji5]

Noen som vet om man får satt inn to egg på st.olavs? Tenker at det kansje øker sjangsen for å bli gravid [emoji12]

Lykke til![emoji2]

UL på fredag her. Men tipper jeg må ha en ny siden jeg da bare er på sprøytedag 6.

Jeg har også veldig lyst å sette inn to, men har skjønt at det ikke er så lett å få til..
 
Lykke til![emoji2]

UL på fredag her. Men tipper jeg må ha en ny siden jeg da bare er på sprøytedag 6.

Jeg har også veldig lyst å sette inn to, men har skjønt at det ikke er så lett å få til..

Jeg hadde bare en kontroll før første uttaket mitt[emoji5] lykke til[emoji7][emoji7]
 
Hvilken dag har dere brukt å være på kontroll?
 
Blir sprøytedag 8 til meg. Det hadde jeg sist også.
Okei, blir sikkert det for meg også.. er helt nødt til det i og med at jeg ikke har medisiner nok til over helgen.. (sprøytedag 8 blir en fredag) så det blir sikkert bra, kanskje vi får en pangstart på uken med egguttak på mandagen etter :cat:
 
Hvilken dag har dere brukt å være på kontroll?

Husker ikke, men tror det står kontroll på dag 6,7 eller 8 på arket! Er ikke helt sikker[emoji5]
 
Takk, lykke til til deg å [emoji5]
Blir ul på sprøytedag 8 til meg.
Har hatt kontroll på sprøytedag 8, 11 og 15 på mine forsøk[emoji4] jeg gikk 14 dager på sprøyter de 2 første rundene da med kort protokoll, og på lang protokoll som jeg hadde nå sist gikk jeg 16 dager på sprøyter[emoji4]
 
Å, hadde du? Håper jeg ikke trenger flere og får dato for uttak allerede da[emoji2] Måtte bli den dagen, ellers måtte jeg ventet til over helgen og sprøytedag 9, og det var for sent..

Skjønner[emoji5] håper du slipper unna med en da[emoji7]
 
Back
Topp