Prøvere ved St.Olavs

Da dyrker de til blasto ja [emoji5][emoji5][emoji1303]

Blir spennende om de klarer å overleve til lørdag ☺️ Overlevde alle dine til blasto? Eller falt noen ifra?
 
Blir spennende om de klarer å overleve til lørdag [emoji5] Overlevde alle dine til blasto? Eller falt noen ifra?

5 av mine overlevde til blasto, satte inn et 2 dagers som ble satt inn! Det endte i kjemisk.. satte inn et fryst egg nå som ble positivt[emoji5] så jeg har ennå 4 i fryseren[emoji5]
 
Da er dagen her, innsetting av blasto! Venter på TLf om det overlever opptiningen [emoji173]️[emoji56] SPENT!
Masse lykke til[emoji4]
 
Da er dagen her, innsetting av blasto! Venter på TLf om det overlever opptiningen [emoji173]️[emoji56] SPENT!

Masse masse lykke til[emoji173]️[emoji173]️
 
Tlf fra st.olavs, opptining er vellykket [emoji1433][emoji1433][emoji1433]

Dèt er en god telefon å få det[emoji173]️[emoji173]️
 
Hei!
Ny her.
Har etter 1 SA og 3 MA blitt utredet for habituell abort uten funn. Legen har nevnt å henvise meg til ivf ved st. Olavs.
Vet lite om dette.
Hva foregår på første møte?
Får man dekt flyreise o.l? Må partner være med hver gang?
Noen med habituell abort her som har prøvd ivf?
 
Hei!
Ny her.
Har etter 1 SA og 3 MA blitt utredet for habituell abort uten funn. Legen har nevnt å henvise meg til ivf ved st. Olavs.
Vet lite om dette.
Hva foregår på første møte?
Får man dekt flyreise o.l? Må partner være med hver gang?
Noen med habituell abort her som har prøvd ivf?
Jeg har hatt ivf pga habituell abort, hatt flere sa før ivf og kjemisk på de to første ivf forsøkene, men nå er jeg kommet til 6+4 etter ivf nr 3[emoji173] Første samtale er ofte en forsamtale og der må begge være meg, på kontroller kan du dra alene[emoji4] På uttaket må mannen være med[emoji6] På www.pasientreiser.no finner du info i forhold til reise til og fra[emoji4] Masse lykke til[emoji8]
 
Jeg har hatt ivf pga habituell abort, hatt flere sa før ivf og kjemisk på de to første ivf forsøkene, men nå er jeg kommet til 6+4 etter ivf nr 3[emoji173] Første samtale er ofte en forsamtale og der må begge være meg, på kontroller kan du dra alene[emoji4] På uttaket må mannen være med[emoji6] På www.pasientreiser.no finner du info i forhold til reise til og fra[emoji4] Masse lykke til[emoji8]


Hadde du noen funn på utredningen av habituell abort?
Masse lykke! Håper den sitter nå!
 
Hadde du noen funn på utredningen av habituell abort?
Masse lykke! Håper den sitter nå!
De fant ikke noe på blodprøvene nei.. Ja nå håper jeg dette går bra[emoji173]
 
Er det skikkelig krise om jeg går glipp av 1 vag pille cyclogest? De har ikke på apoteket og tar siste på mandag morgen.. de skulle forsøke å få lyn fraktet det til mandag, men om ikke kommer den ikke før tirsdag!! [emoji15] hva er konsekvensene??
 
Er det skikkelig krise om jeg går glipp av 1 vag pille cyclogest? De har ikke på apoteket og tar siste på mandag morgen.. de skulle forsøke å få lyn fraktet det til mandag, men om ikke kommer den ikke før tirsdag!! [emoji15] hva er konsekvensene??
Styrt syklus eller naturlig syklus med progesteron støtte?
 
Er det skikkelig krise om jeg går glipp av 1 vag pille cyclogest? De har ikke på apoteket og tar siste på mandag morgen.. de skulle forsøke å få lyn fraktet det til mandag, men om ikke kommer den ikke før tirsdag!! [emoji15] hva er konsekvensene??

Aner ikke jeg[emoji51] står i bruksanvisningen at man skal ta når man kommer på det, men ikke to samtidig? Hør med dem på mandag.. hvis det er krise kan du sikkert få en av meg om du bor i Trondheim![emoji12]
 
Er vell styrt syklus siden jeg har fryse forsøk? Tar progynova i tillegg til cyclogest morgen og kveld [emoji15]
Når det er styrt syklus så er progesteron støtte ganske viktig, men ring st olavs nå sånn at du blir ringt opp mandag så får du høre hva de sier :)
 
Back
Topp