Prøvere ved St.Olavs

Heihei ☺️ Er ny her, men nå tilhører jeg St Olavs, brukte Tromsø før. Har egguthenting imorgen Det dem sliter mest med hos meg er at jeg har mange umodne egg, februar fikk jeg ut 8 egg , men det var bare 3 som kunne brukes og av de 3 ble 1 befruktet. Fikk satt inn 13/2-17 men testet negativt. Så er veldig spent på morgen dagen☺️

Gratulere til deg med positiv test Imn86❤️☺️
 
Heihei [emoji5] Er ny her, men nå tilhører jeg St Olavs, brukte Tromsø før. Har egguthenting imorgen Det dem sliter mest med hos meg er at jeg har mange umodne egg, februar fikk jeg ut 8 egg , men det var bare 3 som kunne brukes og av de 3 ble 1 befruktet. Fikk satt inn 13/2-17 men testet negativt. Så er veldig spent på morgen dagen[emoji5]

Gratulere til deg med positiv test Imn86[emoji173]️[emoji5]

Lykke til i morgen [emoji4] krysser fingrene for fine, modne egg hos deg [emoji173]️ da skal du kanskje sette inn fredag da?
 
Heihei [emoji5] Er ny her, men nå tilhører jeg St Olavs, brukte Tromsø før. Har egguthenting imorgen Det dem sliter mest med hos meg er at jeg har mange umodne egg, februar fikk jeg ut 8 egg , men det var bare 3 som kunne brukes og av de 3 ble 1 befruktet. Fikk satt inn 13/2-17 men testet negativt. Så er veldig spent på morgen dagen[emoji5]

Gratulere til deg med positiv test Imn86[emoji173]️[emoji5]

Tusen takk og velkommen hit[emoji3][emoji173]️ krysser fingrene for deg, og om de får ut få så er det gull-egget de får ut[emoji5]
 
Tusen takk ❤️❤️☺️ Ja regner med jeg får sette inn fredag,fikk ikke noe beskjed sist jeg var på ultralyd. Blir kjempe spennende
 
Ja det er kjempe spennende [emoji4] jeg skal å sette inn fredag! Fryseforsøk [emoji56][emoji1374]


Masse lykke til ❤️☺️ Hvor holder du til?
 
Ble 8 egg idag, da vente jeg spent på tlf imorgen☺️ Men blir noen befruktet så blir de fryst ned, dem oppdaget noe på egglederen som muligens var cyster eller væske. Så må på kontroll hos Gyn, kan ikke sette inn før det er borte Er det væske så er det store sjangser for at det skyller egget ut så er det også store sjanser på at jeg kan bli overstimulert visst jeg hadde fått satt inn.. er så typisk at slike ting skjer og oppstår❤️
 
Da fikk jeg tlf ifra St Olavs. Av 8 egg så var 4 befruktet ❤️❤️
 
Da fikk jeg tlf ifra St Olavs. Av 8 egg så var 4 befruktet [emoji173]️[emoji173]️

Så bra[emoji7] skal de fryse 2-dagers eller dyrke til blasto siden du kanskje ikke får satt inn?
 
Så bra[emoji7] skal de fryse 2-dagers eller dyrke til blasto siden du kanskje ikke får satt inn?

De skulle dyrke til lørdag, det blir blasto? Eller tar jeg feil? ☺️
 
Back
Topp