Prøvere ved St.Olavs

Heia alle sammen. Tok test igår 22.3 eg, på utvannet urin i 12.30 tiden, 8 dager etter innsett av todagers (som ble tredagers den dagen eg satt inn) her er bilde av testen. Anser den som positiv og gratulerer meg selv forsiktig. Eg ER i alle fall gravid, men om eg er det i 9 mnd gjenstår å se... tenker de neste 3 ukene er relativt "kritisk" sånn sett..

Lykke til til alle dere andre...


Mobiltester (derfor ingen smileys)
 

Vedlegg

  • IMG_0143.JPG
    IMG_0143.JPG
    72 KB · Visninger: 142
Heia alle sammen. Tok test igår 22.3 eg, på utvannet urin i 12.30 tiden, 8 dager etter innsett av todagers (som ble tredagers den dagen eg satt inn) her er bilde av testen. Anser den som positiv og gratulerer meg selv forsiktig. Eg ER i alle fall gravid, men om eg er det i 9 mnd gjenstår å se... tenker de neste 3 ukene er relativt "kritisk" sånn sett..

Lykke til til alle dere andre...


Mobiltester (derfor ingen smileys)

Gratulerer [emoji3] nyyyt følelsen av å være gravid og så krysser vi fingrene for at spiren holder seg der[emoji173]
 
Heia alle sammen. Tok test igår 22.3 eg, på utvannet urin i 12.30 tiden, 8 dager etter innsett av todagers (som ble tredagers den dagen eg satt inn) her er bilde av testen. Anser den som positiv og gratulerer meg selv forsiktig. Eg ER i alle fall gravid, men om eg er det i 9 mnd gjenstår å se... tenker de neste 3 ukene er relativt "kritisk" sånn sett..

Lykke til til alle dere andre...


Mobiltester (derfor ingen smileys)

Gratulerer så masse
 
Heia alle sammen. Tok test igår 22.3 eg, på utvannet urin i 12.30 tiden, 8 dager etter innsett av todagers (som ble tredagers den dagen eg satt inn) her er bilde av testen. Anser den som positiv og gratulerer meg selv forsiktig. Eg ER i alle fall gravid, men om eg er det i 9 mnd gjenstår å se... tenker de neste 3 ukene er relativt "kritisk" sånn sett..

Lykke til til alle dere andre...


Mobiltester (derfor ingen smileys)


Kan jeg forresten spørre hvilke medisiner du brukte i forkant? Vet så lite om akkurat dette Skal selv å sette inn egg om 1 uke ❤️
 
Da har jeg testet positivt på rugedag 10 ❤️ Tok HCG på jobb da jeg ikke klarte vente lenger! HCG kun 18 men er jo veldig tidlig å teste og gynekolog på vakt gratulerte meg med graviditet håper spira klorer seg fast!
 
Da har jeg testet positivt på rugedag 10 ❤️ Tok HCG på jobb da jeg ikke klarte vente lenger! HCG kun 18 men er jo veldig tidlig å teste og gynekolog på vakt gratulerte meg med graviditet håper spira klorer seg fast!


Gratulerer ;-) nyt det, du er i alle fall gravid no. ;-) lykke til med de neste ukene ;-)
 
Da har jeg testet positivt på rugedag 10 [emoji173]️ Tok HCG på jobb da jeg ikke klarte vente lenger! HCG kun 18 men er jo veldig tidlig å teste og gynekolog på vakt gratulerte meg med graviditet håper spira klorer seg fast!
Gratulerer [emoji7][emoji11]
 
Da har jeg testet positivt på rugedag 10 [emoji173]️ Tok HCG på jobb da jeg ikke klarte vente lenger! HCG kun 18 men er jo veldig tidlig å teste og gynekolog på vakt gratulerte meg med graviditet håper spira klorer seg fast!

Gratulerer[emoji173]️
 
Da har jeg testet positivt på rugedag 10 ❤️ Tok HCG på jobb da jeg ikke klarte vente lenger! HCG kun 18 men er jo veldig tidlig å teste og gynekolog på vakt gratulerte meg med graviditet håper spira klorer seg fast!

Gratulerer så mye! :)
 
Endelig oppstart med stimulering til fryseforsøk![emoji5] UL 10.05[emoji5]
 
Ja vi skal ha fryseforsøk [emoji56] blir det første fryseforsøket så det blir spennende [emoji169]

Første her også, så er ekstremt spent![emoji51] stimulert eller naturlig syklus du da?
 
Åååå så spennende [emoji173]️ skal ta progynova fra første dag mens.. er det stimulert eller naturlig? Har egentlig satt meg veldig lite inn i akkurat dette [emoji85]
 
Back
Topp