Prøver igjen

Så ja, 5dpo i dag. Ingen tr ennå [emoji119]. Ingen følelse av at det skal skje i nærmeste fremtid heller akkurat nå.. Det blir en utrolig spennende uke nå frem til helgen. Får se hvor mange dager jeg klarer å holde meg før neste test.

Ingen symptomer egentlig. Har som sagt hele denne ppen følt meg litt småkvalm og trøtt/sliten og veldig sulten. Ikke noe mer enn det.. nå er det bare å komme seg gjennom 2 dager med jobb før påskefri og testing [emoji119]
 
Så ja, 5dpo i dag. Ingen tr ennå [emoji119]. Ingen følelse av at det skal skje i nærmeste fremtid heller akkurat nå.. Det blir en utrolig spennende uke nå frem til helgen. Får se hvor mange dager jeg klarer å holde meg før neste test.

Ingen symptomer egentlig. Har som sagt hele denne ppen følt meg litt småkvalm og trøtt/sliten og veldig sulten. Ikke noe mer enn det.. nå er det bare å komme seg gjennom 2 dager med jobb før påskefri og testing [emoji119]
Bra at tr holder seg borte :D
 
6 DPO..

Har vært kvalm noen ganger i dag, og utfloden har endret seg mer mot hvit litt kremaktig. Jeg begynner å bli trygg på at denne syklusen er den første ordentlige syklusen etter fødselen. Og at det stemmer med ikm på dag 33 (14 dager etter pos el test). For jeg kjenenr ingen tegn til at tr skal komme med det første.

Prøver å stresse ned og ikke være for spent!

Kanskje svis det av en test i morgen, 7dpo. Det er veldig tidlig da.. Men jeg har jo 8 tidlige sensitive strimler liggende :)
 
Back
Topp