Prøver igjen

Silja88

Forelsket i forumet
Har akkurat meldt meg inn i forumet, og det er så fint å kunne snakke med andre som og prøver!

Jeg ble gravid for første gang på første forsøk i januar 2016, men mista henne i uke 41. Det er ubeskrivelig vondt. Vi bestemte oss for å begynne å prøve igjen ganske fort, og begynte i januar 2017. Nå er vi i april, og jeg håper så inderlig denne måneden at det skal gå!

Gleder meg til å bli kjent med andre prøvere og følge med de som har ikm nå snart. Har fått positiv el test nå to dager på rad (mandag morgen, mandag kveld, og i dag midt på dagen), og har skjønt at det bare er å vente på at testen blir negativ nå. Skal også ta ny el test i kveld, håper den er negativ!!
 
Last edited:
Hei [emoji173] har akkurat laget dagbok selv :D gleder meg til å følge deg !

Så vondt å høre at dere har mistet [emoji173] vi mistet ei lita prinsesse i uke 22. Prøvetiden var fryktelig tung for oss, men heldigvis ble vi gravide relativt raskt igjen og tenker å prøve oss på neste!
 
Hei!
Velkommen! Så leit at du har mistet[emoji17][emoji17]

Håper spiren sitter fort nå! [emoji254][emoji4]
 
6b2df1550a6c17350b7da5c8a9a228cd.jpg


Her er det positive el-tester siden mandag morgen. Den første mandag morgen, den andre mandag kveld, den tredje i dag kl 12.30 den siste nå. Har aldri fått så sterke positive El tester før.
 
Velkommen hit ! :D
Leit å høre at dere mistet :sorry: Håper spira sitter for dere snart!
Blir spennende å følge med deg videre!
Masse lykke til :D
 
Hei [emoji173] har akkurat laget dagbok selv :D gleder meg til å følge deg !

Så vondt å høre at dere har mistet [emoji173] vi mistet ei lita prinsesse i uke 22. Prøvetiden var fryktelig tung for oss, men heldigvis ble vi gravide relativt raskt igjen og tenker å prøve oss på neste!
Å så spennende! Og så vondt å høre at dere mistet [emoji171] men fantastisk at dere ble gravide ganske kjapt igjen! Jeg skal lese inne hos deg [emoji4] hvor lang tid tok det? Eller hvor mange prøveperioder?
 
1dpo i dag. Denne syklusen har vært rar ift de tidligere etter at vi begynte å prøve. El har kommet 4-5 dager senere, El testene har vært sterkere (har egentlig ikke hatt helt positive El tester i det hele tatt) bare regnet med at de var positive fordi de ble sterkere og sterkere og så svakere igjen. Jeg har hatt stikninger i venstre side i dag. Og vært veldig øm rundt de dagene som El testen var positiv. Jeg lurer på om dette kan være den første ordentlige perioden etter fødselen (som var i november)? At jeg kanskje ikke har hatt ordentlig El før nå?
 
1dpo i dag. Denne syklusen har vært rar ift de tidligere etter at vi begynte å prøve. El har kommet 4-5 dager senere, El testene har vært sterkere (har egentlig ikke hatt helt positive El tester i det hele tatt) bare regnet med at de var positive fordi de ble sterkere og sterkere og så svakere igjen. Jeg har hatt stikninger i venstre side i dag. Og vært veldig øm rundt de dagene som El testen var positiv. Jeg lurer på om dette kan være den første ordentlige perioden etter fødselen (som var i november)? At jeg kanskje ikke har hatt ordentlig El før nå?

Teller du dpo idag? Trodde man ventet til dagen etter første negative test jeg.

Det kan være kroppen din har prøvd seg på el, men ikke klart å slippe egget. Blir spennende denne mnd da;)
 
Teller du dpo idag? Trodde man ventet til dagen etter første negative test jeg.

Det kan være kroppen din har prøvd seg på el, men ikke klart å slippe egget. Blir spennende denne mnd da;)
Du har nok rett! Da begynner det med dag 1 i morgen [emoji4] ja, jeg tenkte kanskje det kunne være sånn.. Men vil ikke da da lutealfaen blir veldig kort? Håper den ikke blir så kort at egget ikke får tid til å feste seg..
 
Du har nok rett! Da begynner det med dag 1 i morgen [emoji4] ja, jeg tenkte kanskje det kunne være sånn.. Men vil ikke da da lutealfaen blir veldig kort? Håper den ikke blir så kort at egget ikke får tid til å feste seg..

Mener 1 dpo er dagen etter negativ test. For etter bruker ca 24 timer på å slippe ifra negativ test.
Jeg sier i hvert fall at jeg er 1dpo idag.
Lutefalsen ja. Vet ikke hvor lang du bruker å ha jeg?
Forrige pp hadde jeg en veldig kort. Det vil jeg ikke ha denne pp[emoji85]
 
Så leit å høre at dere mistet helt på slutten, mistet sent selv og det har jaggu vært en berg- og dalbane i følelser etterpå. Vi og bestemte oss for at vi vil prøve relativt kjapt igjen. Håper det klaffer for dere snart. :)
 
Back
Topp