Prøve fasen

min første

Flørter med forumet
Er det flere her som er i prøve fasen som ønsker å dele?
Er det noen Facebook grupper eller apper man bør mld seg inn/laste ned
Bøker
Kurs
Jeg vet jeg er tidlig ute men vil være mest mulig up to deate
 
Er det flere her som er i prøve fasen som ønsker å dele?
Er det noen Facebook grupper eller apper man bør mld seg inn/laste ned
Bøker
Kurs
Jeg vet jeg er tidlig ute men vil være mest mulig up to deate
Prøving på baby tenker du på? :)
Akkurat nå har du postet inne på høytider, men du kan jo sjekke ut underforumet for prøving/før svangerskap:
Vi som prøver

Der er det mange likesinnede :)
 
Prøving på baby tenker du på? :)
Akkurat nå har du postet inne på høytider, men du kan jo sjekke ut underforumet for prøving/før svangerskap:
Vi som prøver

Der er det mange likesinnede :)

Vi har nå flyttet tråden til "Vi som prøver".
 
Jeg vil anbefale deg Fertility Friend-appen hvor du kan logge alle dine symptomer ila. en syklus, samt ta tempen for å finne eggløsning. Kjøp et basaltermometer (to desimaler) og mål tempen til samme tid hver morgen før du står opp. Legg det inn i appen, og der kan du se når tempen stiger og du får kryss når eggløsning har vært. Etter hvert blir appen godt kjent med kroppen din, og det blir mye enklere å holde oversikt over de fertile periodene :)

Ellers er jo sex annenhver dag veldig bra ifht å treffe egget, men hvis man står i en lang prøveperiode er det jo ikke sikkert man har ork til så mye høyhopping :hilarious: Da er det greit å ha seg i det fertile vinduet ...

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men vil uansett gi et godt råd: Vær tålmodig. Alle vi her inne som har prøvd en stund har vært fersk prøver også, og har hatt håp om klaff på første forsøk. Ikke bli lei deg om det tar noen måneder, det er helt normalt.

Masse lykke til :Heartred
 
Jeg er nybegynner selv.. (er på 2 mnd med prøving)
Det eneste jeg gjør er å høre på babyverden sine podcaster (og leser meg ihjel på dette flotte forumet :love7 ), tar vitaminer (omega 3, d vitamin og folat), og følger syklusen inne på flo appen (men det har jeg gjort en stund før vi begynte å prøve)..:Heartred lykke til! Håper det klaffer fort!:D
 
Kan egentlig anbefale dette forumet (altså her inne på «vi som prøver/før svangerskapet»). Her er det mange i samme situasjon. Folk som nettopp har begynt, og folk som har prøvd lenge. Mye kunnskap og erfaring samlet på ett sted.
Meld deg inn i en IKM-gruppe og følg med på «testetøser».

Ellers anbefaler jeg Premom for å lese av el-tester. Flo for å holde styr på mensen, eggløsning og symptomer. Tester fra babyplan og makesure.
 
Back
Topp