Pollen og trening ut

Jeg bruker Cetrisin (eller hvordan det nå skrives), blir slapp av den.
Ventoline før trening var ingen dum ide, kanskje jeg skal prøve ut det
Spør legen om å få telfast eller aerius istedenfor! De skal man ikke bli trøtt av, er nyere antihistamin [emoji4]
 
Har du brukt den før? Hvordan er den i forhold til andre?

Eneste som funker på meg.
Litt sånn pepperaktig smak, så tar tid å venne seg til den hvert år, men den funker!
Blir litt ekstra tørst i starten også, men det går seg til [emoji6]

Det er nesespray, og jeg slipper tabletter i tillegg. Noe jeg i grunnen er veldig glad for, for jeg er ikke superfan av å svelge tabletter [emoji85]
 
Eneste som funker på meg.
Litt sånn pepperaktig smak, så tar tid å venne seg til den hvert år, men den funker!
Blir litt ekstra tørst i starten også, men det går seg til [emoji6]

Det er nesespray, og jeg slipper tabletter i tillegg. Noe jeg i grunnen er veldig glad for, for jeg er ikke superfan av å svelge tabletter [emoji85]

Jeg bruker den for første gang i år, jeg må si jeg synes den et grusom [emoji85][emoji23]
Men holder ut, jeg må ta to aerius om dagen i tillegg, men jeg er spent på hvordan allergien min blir i år. Jeg må bruke den hele året for jeg har så lang sesong. Så håper jeg snart venner meg til den grusomme smaken [emoji23]
Men godt å høre du synes den fungerer[emoji1303]
 
Jeg bruker den for første gang i år, jeg må si jeg synes den et grusom [emoji85][emoji23]
Men holder ut, jeg må ta to aerius om dagen i tillegg, men jeg er spent på hvordan allergien min blir i år. Jeg må bruke den hele året for jeg har så lang sesong. Så håper jeg snart venner meg til den grusomme smaken [emoji23]
Men godt å høre du synes den fungerer[emoji1303]

Smaken blir bedre hvis du øver deg på å lene hodet fram heller enn bak og puster med munnen et par «trekk» etter å ha tatt den [emoji6]
Vet mange typ lener hodet bakover og lukker munnen når de tar nesespray, men det gjør at litt av sprayen renner ned i svelget, så det er ikke nødvendigvis en god løsning altså [emoji6]

Nå er jeg høygravid og sur fordi jeg ikke kan ta dymista. Har noen tabletter som like godt kunne vært pez, for ingenting av de «gravidvennlige» funker. Noen av dem er jeg til og med allergisk mot [emoji849]
 
Back
Topp