Pakkekalender, selve den man henger pakkene på:P

En slik =)
 

Vedlegg

  • 414069-11-1288346578166.jpg
    414069-11-1288346578166.jpg
    31,9 KB · Visninger: 31
Aha jeg er med:D Det er veldig fint ja:D
Ja, jeg elsker den planta der!!! :D :D :D Har den som pynt i hele leiligheten.. Og til Jul henger jeg de i vinuene og punter med julekuler som er litt mer nostalgiske og rustikke :D
 
Ja, jeg elsker den!! Mamma er så flink til sånt!

Så gøy med kreative foreldre!!!
Mamma har alltid vært kjempefink til å lage sånne ting. Men med ledgikt i henda er det deverre lite ho klarer å gjøre lenger :-/
 
Jeg tok en lyslenke og tapet til veggen frem og tilbake slik at d hadde samme form som juletre. Hadde små julekuler fra søstrene Grene på, og la pakkene under :)
 
Så synd at hun ikke klarer lenger. :/
Ja, veldig kjedelig :-/ Vi satt ofte og gjorde masse morsomt sammen da jeg var mindre.. Om det så var trolldeig og maling, scrapping eller annet =) Men nå må jeg ''klare meg selv''.. :p Jeg har heldigvis avet kreativiteten hennes da. Det er jeg glad for :-D
 
Jeg tok en lyslenke og tapet til veggen frem og tilbake slik at d hadde samme form som juletre. Hadde små julekuler fra søstrene Grene på, og la pakkene under :)
Åh, så koselig!!! Har du bilde? :D
 
Jeg har en min tippoldemor broderte som min datter nå har fått og jeg har allerede begynt innkjøpene til kalenderen :D
 
Ja, veldig kjedelig :-/ Vi satt ofte og gjorde masse morsomt sammen da jeg var mindre.. Om det så var trolldeig og maling, scrapping eller annet =) Men nå må jeg ''klare meg selv''.. :p Jeg har heldigvis avet kreativiteten hennes da. Det er jeg glad for :-D

Så bra. :) Jeg har vel arvet litt, men ikke på langt nær så flink som henne. ;)
 
Eg har laga til begge mine fra slike pakker på Panduro. Ikkje spesielt avansert, og vart veldig søte. Eg limte dei på treplater og satte kroker i den i tillegg, slik at dei tåler litt tyngde uten å bli ødelagt:)
ImageUploadedByBV Forum1441044810.307966.jpg
ImageUploadedByBV Forum1441044844.206043.jpg

Slik såg dei ut i fjor:)
 
Får pakkene virkelig henge i fred hele tiden? Vi har hengt opp en og en gave, eller lapper med dato på og gjemt gaven. Ser for meg at barna må voktes hvert sekund viss alle gavene skal henge oppe... :p
 
Back
Topp